Nuff

Sunday, August 8, 2010

Amin

hum..smlm P jln2 kat KL..byk yg intresting~ aku sempat mengukur jalan dan mentawafkan bbrapa shoping complex ag tau x...huuhu
sbnrnya, byk yg aku nk coret tp xtaulah nk mula camna~~
aku sjk kblkngn ini asyik t'ingt kat someone tau...haha confirmlah k'org x tau kan. sbb 2 cheq nk khabaq mai ckit.. nak cite tp cam segan lak..huhu
              nk cite ke x nk cite??? czm gedikz ar plak.. tahlah aku pun xsure ngpa sjk akhir2 ni hnya dia yg b'main dlm fikiran aku.. Ya Allah, seandainya dia adalah jodoh aku maka pertemukanlah kami, permudahkanlah perhubungan kami, dekatkanlah hati kami satukanlah jiwa kami.....Namun andaikata  dia bukan jodohku, bantulah aku melupakannya, jauhilah aku daripadanya, KAU kurniakanlah seseorang lelaki yg lbh baik daripadanya kepada aku . Bukakanlah hati aku ini untuk menerima org laen, kau temukan lah aku dengan tulang rusukku...berilah kebahagiaan kepada kami dan semoga kami sentiasa di dlm rahmat mu... Amin~~




No comments:

Post a Comment