Nuff

Tuesday, August 17, 2010

bla~~

Mencuri sedikit ms sblm tidur tuk menulis~huhu
sbnrnya da byk kali aku nk m'coretkan kesah dlm blog ini..tp disebabakan oleh kemalasan kekangan masa, so hasrat aku ini terbantulah....but, aku ambik sdkt masa tuk melakarkan ttg p'kembgn t'baru aku ini...fuyoooooooooo saPer Aku ni smpai kena Coretkan p'kMbgn t'baru????? artis ka????????? No~~ i'm just Luvelia a simple Gurlz... mggu ni dah minggu ke-6..next week mggu 7 da..cotnya ms b'lalu..asgmnt next week smua kn antar....problemnya...aku x sentuh ag..pe ka hel yg bt aku ni jd mls sesangat ni???????????? WHYYYYY..hum.. I'M CAN DO IT!!!!! AKU MESTI SIAPKAN SEMUA ASGMNT NI YER..AZAM ESK NKO BT SMPAI SIAP TRUS ASGMNT...
hehe..klah esk kls pg.nk bgun sahur ag(pdhal aku mmg x pernah sahur pun yunk spnjg 6 ary pose ni..mls nk bangkit dri tido..) huhu ingt nk bgn awl ckit besok..
nite~ gua chow dlu
Publish Post
buk!!

No comments:

Post a Comment