Nuff

Monday, October 25, 2010

bl aku bengang~~

Buku adalah hobi saya,...ops, salah sudah tatabahasa..sepatutnya d'tambah imbuhan men- yer anak anak kecil:  Hobi saya membaca buku. Saya sangat mengantuk dan penat bila terpaksa baca buku yg tebal dan isi kandungan yang x menarik semata-mata kerana exam yg bakal tiber...


Org selalu ckp aku ni ulat buku~~(2 picture hiasan aje..bukan aku tau!!) x pernah x tgk aku ngn buku...p mane2 pun mesti ngn buku... kadang2 cam betul Je apa yg d'org ckp cz aku lau x baca buku sehari cam x lengkap ajer idup ini~~ Disbbkan buku inilah aku berjaya menambahkan ilmu pengetahuan n lain2 yg b'faedah!!huhu *sila tepuk tangan n bagi jerit "KAMI SUKA BACA BUKU"*. Jom kita pakat2 membaca. Membaca itu jambatan ilmu .Right~~
Hum..tp kdg2 bl mls dtg terasa xder mood aje nk stdy ni~!!!!!!!!!!! Superman, Doraemon, Power Rangers, Spidermen, KAmen Rider, Ultromen.~~ Plezzzzzzz Came here n Help ME Suh Aku ini jadi lebih rajin ckit!!  Arghhhhh Bila  kemalasan melanda  aku pun jadi mengntuk




Jom kita belajar mate seketika!! Secara jujur ikhlas, jujur dan tulus suci dari hati aku yg jernih ini sebenarnya aku x pernah pun subjek mate!! huhu But, wlpn begitu aku x Fail yer yunk dlm exam..hahaha












auwwwwww nak mengedizkan diri jap...hoohoho laulah ader partner nk stdy camni kan besttttttttt.............Chop2 yer !! bukan nk cari partner nk bt benda2 camni..ish2 x baek tul ar k'org ni kan..*Silent* pergi tandas jap ambik sabun dan basuh otak kalian..ada tanda kekeningan dan keblue-an di dalam otak anda yer.~~lalala~~ tah ape2 kan.. But seriusly aku mmg suka tau tgk sweet couple but aku sentiasa doakan supaya aku jgnlah t'golong dalam kalangan mereka yg x tau halal dan haram yer!!! Amin~~





Yes..aku nk cari s'org partner seperti ini dan untuk ini ~aku mahu belajar sesama, bantu aku meningkatkan pointer aku supaya aku sentiasa dapat dean list..yg sentiasa support aku, suh aku belajar bila aku dalam kemalasan sesangat ni~!! Tp ader x lelaki cam ni??? huuhu lau ader sila bagitau sayer yer~~ Pesal terasa cam gedizzzzzz aje aku ni..K whatever lah...blog aku kan suka atylah nk tulis apa kan..kan...!!!







No comments:

Post a Comment