Nuff

Wednesday, September 29, 2010

Kata2~~


Allah tak jodohkan sy dgnnya, Allah syg kat sy sebab tu agknya sy sedih dan kecewa skrg drpd derita berpanjangan akn datang . Anggaplah perpisahan itu FOR THE BETTER…kerana, Pasti ada yang jauh lebih baik untuk kita  yang Tuhan telah sediakan…We JUST HAVE TO BELIEVED!!

Yup kita perlu percaya dengan takdir dan ketentuan ilahi. Seperti saya juga perpisahan itu amatlah menyakiti. Xperlulah saya sebutkan secara detail ttpi saya faham perasaan anda bila Kukicewa~~ Tahlah, tiba2 idup kita cam kosong aje kan.. terasa cam kurang something!! Oooooo tP bl tggal SOLAT xder terasa apa yer !! pelik Tp Benar kan... Renungkanlah sendiri yer!!! Hum..seterusnya kan pada mulanya mmglah kita terasa kehilangan, kesunyian..tiada  mesej “Gud Morning Sayang”... “Sayang buat apa tu??”... “Watpe??” n lain2 yg b’kaitan (2 contoh aje x b’kaitan ng aku lansung !!)
Then.. lps 2 xder dah prg nk mkn dgn kita n whtever ar~~ aku kureng ckit sal ni cz aku ni cam anti couple cz couple i2 haram(But , bukn b’mkna aku x pernah but cubalah jauhkan diri daripada p’kara yg boleh menambahkan bebanan dosa kita..RigHt???)

Tp, Aku just nk cite sbnarnya ialah ALLAH SWT selalu ada di sisi kita...xkiralah jika kita pernah terluka dan dilukai  pASti ada hikmahnya bagi setiap yg berlaku..Jdi jangan lah bersedih seumpama dunia telah berakhir bila kita kukecewa yer yunk~~~ Sebenarnya idup kita ni panjang lagi.. masih byk yg boleh kita lakukan.. SETIap YG berLaku itu Ada HikmahNya... 


                                                Senyumlah walau haty tgh b'duka... Senyumlah kala hati Dilanda kesakitan!! Senyumlah dikala KesusaHan..Senyumlah Bila apa Yg kiTa imPikan XterCapai... Senyumlah Kerna SEnyum Itu PEnguBat Haty yg LAra, senyUman membawa kecerian Kepada Yg mereka T'Luka.. Senyum itU Satu SedekaH.. Senyumlah Tuk uBati Kekeciweaan~~~

No comments:

Post a Comment