Saturday, September 25, 2010

kemalasan~

Minggu ke-10 yang teramat buzy.. Yup , sesangat buzy.. mak oiiii direct present start ari isnin, selasa, rabu, khmis.. Oh,No~~ knpa rasa cam xready ag.. tahlah, sejak masuk  u sem ni lah ni aku da xder mood nk present. xder mood nk stdy, xder mood nk p library, xder mood nk bt asgmnt yg bertimbun hingga mencecah ketinggian gunung everest!! Ok..2 menipu xder ar sampai ke gunung everest yer. Baiklah aku rendahkan sikit, setinggi pokok kelapa ajelah..opssssss cam xcayer lak kah...cayalah..Percayalah.. haha aku ada dlm lebih kurang 5 asgmnt ag lah lor..
             Sem ni n sem lps still x b'ubah tau x..agaknya aku ni terlebih malang  bertuah sampai asyik duk dpat sleeping partner aja... Terasa cam nk lempang aje d'org kan.. Cepat, pegang tangan kanan saya.~~"huhu nasib baik ader yg tlg pegangkan x jadi nk tampor"." wink3". So, mknanya semua asgmnt sy kena siapkan sendirian berhad. xder perkongsian, tp lps 2 di covernya baru ada perkongsiaan cz nanti akan diletakkan nama saya + my lovely sleeping partner nama~~  so..sweet kan.. hahaha
              Next, masalah ngn my partner dlm asgmnt ialah mereka suka bt asgmnt cincai2~~  aku bkn nk yg terbaik suh dpt FULL MARK K..tp at least biar ar org  bc dpt faham.. biasa ar, duk U ni kan mmg belajar bahasa penjajah sampai kelabu  biru mata kan~ sape sokong sila angkat kaki..ok, thanks pada yg menyokong. sape rasa x setuju pndapat aku ni sila klik X di atas yer.Harap MAklum!! tapi apa ke jadahnya d'org bl translate google n cit cat 100 % .. sape x marah..just taip then copy dari cna translation n x betulkan apa2 ayat pun!! CIS...mmg sakit gler aku ni. lps2 bl bc mmg seratus lima puluh juta kali ar dalam bahasa indon... haluuuuuu k'org ni belajar di Indonesia or Malaysia?? Lecture k'org org mane??? Pada2 ar lau nk copy paste pun. sama gak bl copy paste dari internet jugak..terasa cam nk menyumpah d'org jadi belalang aja..LUVELIA sucikan hati.. Sila tarik telinga saya..*auchh* sakit banget yer .pelahahan sudah. xmau ngarut dah ni!! huhu bila aku edit asgmnent terasa cam sedang belajar di indon shja yer..satu hape pun x difahami...lau aku x phm k'org rasa letcure aku kn faham ke?? huhu Fikir2 kanlah dan selamat beramal~~

No comments:

Post a Comment