Friday, October 22, 2010

Knpa aq mls stdy~~

Arghhhhhhhh kemaklasan sentiasa melanda diri ini...
Wake Up..Plezz tlg Sedarkan diri Aku ini..Exam just Around de Corner but keja aku..
Marathon movie..makan...tido.n .kemas umah(ini penipuan K)..
Knpa aku mls bljr?????
1. Sbb bl aku stdy aku rasa  mcm byk sangat yg aku xtau~~ Hbis 2 camna aku nk jwb exam..?sob3..:(
2. Sbb bl aku stdy awl aku akn mudah lupa...camna xlupa ayik duk minum air semut+ asam+junk fruit+ jajan+ bnda x b'khasiat..
3.Sbb nanti wktu stdy week nk stdy apa lau aku dah x stRT STDY..sO, SIMPAN TUK Stdy Week Ajelah..
4.Sbb bl aku stdy aku nk tido..But, aku choice tuk tido ajelah..huhu Tido baik tuk ksihatan..haha
5. Sbb stdy muka buku kuat sgt jd nk stdy buku sangatlah mls...  Stdy muka buku pun kira stdy gaklah..


Sbnarnya i2 semua adlh alsan shja semata-mata..semua itu adalah dusta, penipuan, dalih, n yg sekutu dgnnya,,Sbb aku mls stdy adlh krn wjudnya perasaan mls dlm diri ini..Kenapa MALAS wujud??
Apakah ubt bagi MALAS..Semua bilang "KAMI BENCI MALAS..MALAS MMG PEMALAS.."..SENGAL. Full Stop. huhu
Sekadar hiasan~~ lalala~~ motip??/

No comments:

Post a Comment