Nuff

Friday, November 12, 2010

Panda.~~

WOW!!! selama 3 ari duk b'jaga n at last mata saya da jadi mata panda...So Sweet... 3 ari juga mnyebabkan sy t'pksa m'hdp laptop n xbley bt benda lain..Makan dpn lappy, minum dpn lappy, tido dpn lappy , cuma solat aje blkg lappy(huis..solat kena khuysuk tau x... :D) n spnjg 3 ari mmg mata x lari dari moniter...
Finally penantian b'akhir.. dpt add tp ad yg dah pnuh so , tggu next sem ajelah~~ Bt b'baloi ar sy dpt add gak kan...hehe
Masa mula2 nk add kursus..duk dpn laptop smbil t'senyum~~

Kemudian slps d'onkan selama 2 ary laptop
 kesayangan saya
mula m'buat hal~~ OH TIDAK!!!
Laptop sy mula hang~~ tp satu
kursus pun xdpt add ag..
So,camna ni???? Agknya
laptop saya merajuk kot cz dah dua
ari dia duk b'jaga siang n malam
tp xder hasil pe2 pun!! Hwaawaa  
Next t'pksa ambik tndakan Drastik..pinjam laptop
abang n netbook my sis then "BERGABUNG"..
huhu nak add kursus siap guna 3 laptop ag.. n hasilnya
saya da dpt add kursus
 
yihaaaaaaa ~~ akhirnya
penantian saya tamat..Wlpn ad yg
 xdpt add cz da penuh tp sy ttp b'syukur cz
penantian sy da b'akhir!! kini sy mau stDY!




Saya yg keletihan n mengantuk(Just perumpaan K!! huh)


No comments:

Post a Comment