Nuff

Saturday, February 26, 2011

~Contest Jikalau aku Doremon~

Nak join satu contest.. saje suka2 . Citernya ttg Jikalau aku Doremon..








"jikalau aku doremon aku akan menukarkan diri aku dari robot kucing yg comel kpd lebih kurus n hensem. Nak pikat awek yg cun n nk ada family yg bahagia... Nak gunakan poket ajaib sebaik mungkin..Aku nak balik pada masa lampau dgn menggunakan mesin masa... nak jumpa kwn2 ms zmn budak 2 dlu.. Lps2 nak main puas2  n stdy betol2..hahaha  
 Lps2 nak makan seberapa banyak kueh dorayaki yg boleh. Selain dari makan kueh dorayaki aku akan makan pelbagai jenis makanan lain. Lau duk makan dorayaki kan rasa jemu. Jadi nak makan kepci, mekdi , or pizahat ari2 tanpa merisaukan berat badan menurun..eh, menaik.. .. =D Lau aku doremon, aku xperlu masak atau keluarkan duit tuk beli makanan n hanya perlu ambil dari poket ajaib sahaja. Senang,Mudah n Efisyen yer,,, hehe . 
                Selain  daripada itu juga, jikalau aku doremon aku akan melancong ke seluruh dunia dengan menggunakan pintu masa. Tanpa perlu melalui perjalanan yg jauh, menaiki kenderaan n kos  yang mahal untuk melancong segala-galanya sangatlah mudah dengan adanya pintu masa ini. Hanya dalam sekelip mata sahaja aku sudah boleh ke tempat yang hendak ditujui. Senang dengan adanya pintu masa ini lau aku lambat bangun nak pegi kuliah pun xder masalah. Lps bgn aje trus buka pintu masa n Jeng..jeng da smpai dewan kuliah. Xperlu risau jika t’lewat yer.. ahaha 
                   Aku juga boleh terbang ke sana sini dengan baling-baling bamboo(alat yg biasa nobita n doraemon guna yang macam baling2.. rasanya nama dia baling2 bamboo . btul ke x xtaulah.. hehe)  Dengan adanya baling-baling bamboo 2 senang nk kuar p kedai tlg mak belikan gula. Xpyh jln kaki@ naik basikal atau motor. Lps2 juga tak perlu risau lau trafik jem cz kat udara xder trafik light @ kenderaan. Jadi perjalanan lebih pantas.... yang paling penting juga jikalau aku doremon, akan aku cipta alat boleh siapkan asgmnt dgn sendiri.. haha (nmpak cam pemalas ckit yer dc2. =p) Lau jadi doraemon, nak keluarkan duit yg bnyk dr poket ajaib n beli segala brg yang aku nak. (cam materialistiklah plak kan.. ) 

tulis en3 ni rs cam skema cam jwb exam plak.. Xblh blah siap guna penanda wachana ag.. haha  XoXo je K, cukuplah aku merapu mengarut tah pe2.. nak tag kpd: 

n sape2 yg b;minat nk join.... :) 
SYARAT DAN PERATURAN
  1. follow http://ikachenta.blogspot.com
  2. buat satu enty bertajuk contest "jikalau aku doremon..." se kreatif yang boleh, 
  3. copy dan letakkan gambar doremon ni dalam entry kawankawan. 
  4. tinggalkan link contest kat komen di bawah.
  5. pastikan kawankawan seorang yang kuat mengarut merepek kerepek.
  6. tag kat 3 orang kawankawan korang. tapi lagi ramai lagi bagus.
  7. dateline; 31 Mac 2011

4 comments:

  1. wee ~ thankss sygss .
    nanti Cik Nurun join
    ehh ? adeii byk kontes
    y tak langsai2 lagi .
    sokey , nanti Cik Nurun
    mesti akan join jgk ehh .

    ReplyDelete
  2. ahahahahah
    lawaks je...
    erm nanti blurry wat

    ReplyDelete
  3. Cik Nurun & Missblury : huhu jomlah join lau free..

    ReplyDelete