Nuff

Thursday, February 24, 2011

~Misunderstanding~


Baru abis kls tadi, onlie jap..Lps2 tgk2 akak aku ngh on chat kat fb. So borak ngn dia jap. Lbh kurang camnilah  aku chat ngn akak aku:  
#Ayat diubah sedikit mengikut kesesuai.. :p

Aku:  akak bln 3 ni balik.. bw kwn skli ni.
Akak: ha, elok sgtlah2 blh knl2...
Aku: xper ke bw kwn ni?? Rmai org kat umh ni...
Akak: knpa lak..bguslah blh semua pakat knl-knl..
Aku: ish, takut kawan luvelia segan aje... tp da jnji nak bw dtg umh ni..
Akak:  Apa plak nak segan, lama2 nanti biasalah. Xderlah segan. Ms nilah nak knlkan kat semua org. Eloklah semua org ad ni. Sedara mara sepupu sepapat semua ada.
Aku: jap2 cam konfius aje ni.. pe kaitan kwn aku ngn kaum kerabat kita?? Xperlu kot nak knlkan semua kwn aku2 kat mereka..
Akak:  knpa pula??
Aku: Akak citer psl kwn apa ni?
Akak: Pakwe kamu`ler.
Aku: Aik?? Bl ms lak ceter sal pakwe?? Owg ceter psl nak bw blik kwnlah..
Akak: Bukan kwn kamu tu pakwe kamu ke??? Kwn mane satu ni duk citer. Gurl@Boy?
Aku:  uisss bukan citer psl nak balik Pakwelah.. ni kwn perempuan nk dtg melawat Kelantanlah..
Akak: oooooooo.. misunderstanding lah ni.. Gaya ckpnya mcm nk bw blik Pkwe aje.. Lau btol2 bw balik pun xper.. kamu da dewasa...
Aku: iiiisssshhhhh xmou  a gar  bw blik pakwe... Muda ag kot 22 thn bru ni .. hidup ni kan kena ENJOY dlu.. 
TeeeeeeeTtttttt. Tamat lah prbualan kami.. hehe
Blh plak akak aku pkir aku nk bw balik pakwe.. bkn akak aku je, ngn adik2 aku pun fikir sama cam dia. Xperlu kot nak tulis pe yg aku msj ngn adik aku yer.. :)  Cam pelik aje aku nk bw blik kwn umh.. bknnya, xpernah bw pun.. Agaknya sbb umur aku ni semakin MuDa kot 2 yg d’org leh pkir cam2..
         Sib baik sempat tnya awl2 sblm merapu  ke tmpat lain ag.. hehe 
Rasanya nya mak n ayh aku ni da xsbr nak menantu baru, akak2 n abg aku  xsbr nak adik ipar..Adik2 aku lak nak abg ipar.. haha *kedengaran seolah2 aku agk gatai dc2 yer.. tp, sila percaya aku  Xgedik sebegitu.Harap Maklum!! *


           Agk2 bl turn ku yer... haha. Yg pasti, Xboleh langkah bendul.. s'org ag akak aku lum kawin...

 
Siapa yg pegang kunci aty saya..??? Sila angkat Kaki sebelah.....


 pic: Creadit 2 Mr. Google..

8 comments:

  1. haha.. tak sabo bebeno nak dapat ahli baru gayanya..hehe

    ReplyDelete
  2. haha.. .. 2lah pdhl bru je dpt dpt menantu perempuan bru bln lps.. huhu

    ReplyDelete
  3. haha x salah kan langkah bendul... kalau jodoh kita dah sampai tp kakak kita belum, takkan nak menunggu jodoh dia yg tah bila tu... betul x?

    ReplyDelete
  4. kakkoii: Yup xder slhnya lngkah bendul.. Maklumlah da smpai seru dl kan.. hehe

    ReplyDelete
  5. haha klakar jek..saba jek la...t sampai la seru tu..hik3 =)

    ReplyDelete
  6. kau kesah ke? : sib baik sempat betulkan.. lau x, mesti duk ingt btul2 nk bw pakwe.. haha

    ReplyDelete