Tuesday, March 22, 2011

~Heart~

Tetibba skrg ni kan aku rasa HATY AKu dah jadi BATU~~ Yer..Sekeras batu, xlapuk dek hujan tak pecah dek pns..  Dlu mcm sgt2 sensitif sgt2..Pntg sentap ckit nangis..n nangis ajer kojer aku ni... Then lps 2 pntg tgk lwk xckit mesti duk gelak ajer n bl der salah ckit org buat muka aku dah msam mcm mangga aje!!! Yg pasti stiap ap yg aku bt mesti beremosi..Yer aku Agk Emosional ckit orgnya~~ 
TP,SKrg aku rasa cam aku xder perasaan..walaupun terasa nk nangis tp xblh..nl mrh, nk mgamuk, nk ketawa cam t'pksa je.. xblh jd cam dlu.. Air mata aku cam dah abis da...xblh mgalir aje.. hum.. agknya aku da lali kot 2 yg blh jd sebegini cool.... huhu

p/s: en3 pndek t aku smbung ag.. =p

2 comments:

  1. Tika titis air mata jatuh ke bumi, biarlah hanya Allah yang mengetahui, kerna hanya Dia penyembuh luka dan pemberi sedikit bahagia kepada hati dan naluri. Sedikit yang bermanfaat lebih baik daripada yang melalaikan. Ujian Allah datang kerana kasihNya pada hambaNya, agar iman terus meningkat, hati semakin dekat, dan jiwa lebih akrab denganNya. ;)

    ReplyDelete