Nuff

Friday, March 4, 2011

~tah pe2~

Terima Kasih kerana telah membuat saya sakit Haty + SentaP + Kecewa= BeNCI!!!   Saya Sayang Kalian Semua..Sekali lagi ribuan terima kasih diucapkan.. Semoga kita Xkan beruruSan Lagi... Saya Takut Klau2 lau kita B'urusan lagi Kasih sayang saya Pada Kalian Akan Bertambah . Diam saya bukan Bermakna Saya XKESAH..Tp, saya diam kerana  masih ada lagi nilai2 murni dalam diri ini.. Oh,Baiknya saya kan. Sila sokong...haha .*sila jgn muntah bl bc stement ini* tetiba, Sila buang sampah dl tong sampah!!! tah pe2 kan.. huhu  Back 2 story, Saya diam kerana saya msh anggap anda KAWAN saya.. Kerana saya still pegang prinsip yg ayah saya selalu kata "Luvelia, biarkanlah kwn2 tinggalkan kamu dkala kamu susah TTPI jgn sesekali kamu tinggalkan Kawan Kamu bl mrk SSH @ SENANG".. uisss kdg2 kan seyes aku rasa xblh pkai lah kata2 ni.. *hehe..sori dad!!* But, aku ni kan baiklah juga orgnya, so aku still amalkan sampailah sekarang.. Suka xsuka just accept it n biarkan masa yang tentukan segalanya...K!!
P/s: En3 yg Tah pe2.. Tq 4 reading it!!! haha angkara ketension, (ketension ini salah dari segi tatabahasa yer pelajar semua.. =p) m'buat asgmnt, trus  tgn cpt2 menaip n update en3...

6 comments:

  1. kalu cikgu yg baca nie..xtahu mane satu nak tandakan merah...hahahahah!
    pe2 pon..sbr ek...

    ReplyDelete
  2. lia jangan yensen tensen eh, dalam dunia ni suma masalah boley setel :)

    keep chill :')

    ReplyDelete
  3. mesin taipku: haha cikgu pun pening nak tandakan.. :)
    yaya: hai yaya.. thankz.. yup semua blh settle jd xtension sgt ..hehhe

    ReplyDelete
  4. nk cari kwn senang.nk cari sahabat susah

    ReplyDelete
  5. Tension bila nak exam tu normal dik..tak pe..luahkan..luahkan..sampai penuh entry pon x pe..

    ReplyDelete
  6. SSKS: a'ah betul 2..
    roslinda sanusi: hehe... thanks akak

    ReplyDelete