Nuff

Monday, April 4, 2011

~add drop~

Mlm ni mesti "Fight" btul2... Hope dpt add subjek yg aku da listkan. Hrp2 dptlah aku jdual sem dpn spt yg aku nakkan~ Mlm ni mggu ADD DROP KURSUS SEM DPN!! tp biasanya masa minggu add drop ni "akakku punya sistem sgt2 "Terbaik".. Line yg jem gler..sistem yg hang n kdg2 server yg down!! Yang lebih best lagikan bila wireless umh aku buat hal sekali terus xblh connet.. Owh, sukanya aty ini smbil dlm hati asyik duk memuji2 sistem yg sgt2 best ini.. ~lalala~
Kdg2 sistem yg manusia ciptakan ini sgt2 menyusahkan tau x.. Plzz say "setuju" haha....Ada kalanya aku rasa manual punya cara lagi better kot.. Plzz kasihanilah aku yg asyik perlu menjadi burung hantu di tgh malam dan keesokkannya bertukar menjadi go go power panda...  pabila minggu add drop kursus tiba.
hbis ilang keserian dan kecomelan wajahku ini(ini ayat tekan lif naik sendiri, Sekian.).


Celik mata luas2~ mlm ni xblh tido kn add kursus tau!!



Keesokkan harinya saya akan menjadi seperti 








  Sgt2 mengantuk dan penat!! Segannya nk p kelas esk..Tp xper besok bkn sy shja spt ni ramai lagi kot..hahaha TAPI kan.. Boley X lau Saya Nak PONTENG kelas?????/Tired!! huhu

No comments:

Post a Comment