Sunday, April 24, 2011

~sunday~

Hari ini hari ahad...hari ahad hari untuk bercuti tetapi di kawasan Pantai Timur tidak cuti. Saya suka hari ahad kerana hari ahad hari untuk berehat..hari ahad hari yang xperlu pergi kelas, hari untuk berlibur...haha. Da mcm ayat krangan adik aku yg dah tahun 3 lak...
So, skip dlu... Ok, just nk gtau tetiba rindu nak bca buku balik~~ huhu mmg agak ngader2 ar aku ni kan.. Time Blom Exam xnak stdy bila dah lps exam, hum dtg ar mood rajin nk hadap buku 2~!!!
Smlm xtau nk buat pe, terus capai buku tamadun china n Jepun n boleh plak aku habiskan sehari suntuk bc buku tu.. Then, FINE, aku menyesal x stdy buku 2 awl2...Mak oiiiii byk gler fakta yg aku dah terlepas pandang.. sob3, knpalah aku ms nk exam xder kerajinan ckit pun nk baca buku 2??? oklah. SESAL DAHULU PENDAPATAN, SESAL KEMUDIAN TIADA GUNANYA... BERAKIT RAKIT KE HULU BERENANG-RENANG KETEPIAN, BERSAKIT- SAKIT DAHULU BERSENANG SENANG KEMUDIAN... ~merenung sekejap memikirkan pepatah ni~
Oklah yg LPS niarlah lps...bknnya aku boleh p ambik blik krts jwn n ubah kembali~ so jadikan pengajaran buat aku.... chaiyok2.. saya blh.. :)

p/s: aku ada satu perangai ckit... lps exam biasanya aku mmg akan ttp buku.. hbis jer exam lau ada kwn2 duk bncg2, bandingkan jwpn aku pg duk jauh~ atau aku pekakkan telinga... lau org tanya pun aku jwb xingt~ Mmg xpernahlah aku lps exam p cari jwpn soalan balik... dah lps nak buat camna wlpn kwn aku ckp tgk utk baiki kslpn.. bagi aku lps exam mmg dah tutup buku trus.. huhu

4 comments:

  1. kalau membaca buku text, ianya adalah satu perkara yang membingungkan. apalagi kalau di terapkan pada muda mudi. adalah satu beban yang semula jadi bukan begitu? membacalah. 'saranan kerajaan jajahan 1 malaysia'. Terbaik!

    ReplyDelete
  2. sedap nye cekodok tuh.! cekodok ikan bilis memang best.!

    ReplyDelete
  3. aie: yup, sbnarnya kena fham bukan m'hfal~ yup, membaca mmg baik... :)

    ReplyDelete
  4. memel: huhu cekodok ikan bilis ke pisang ke,udang ke~ mmg semua best kan :)

    ReplyDelete