Nuff

Monday, April 25, 2011

~cekodok~

Duk dlm blik sambil tgk syok gler duk online... tetiba kan...................................................
waahhhhhhhh aku t'bau something... bau yg dah lama aku x bau..Miss that smile.. aku pun pantas menjengah ke luar tingkap n rupanya bau tu dtg dari umh kat dpn umh aku~~ uisshhh rasa cam nk ketuk jer pintu 2~ Ingat kan aku s'org jer bau, lps 2 3 org housemate aku pun bau yg sama gak..
perut kami b'keroncong dan mula membuat bunyi sebaik sahaja terbau benda 2... hum, da lama x mkn benda 2, rindunya yg mak aku masak~
Nak tau x pe benda yg kami semua bau n nak makan... huhu

CEKODOK

































Wwah, makin t'liur plak tgk Pic ni~ sbr2 ptg ni nak buat sendiri cekodok ni!! ops lupa, umh bujang kami jrg msk..haha =pCuma nk cari pisang jer, nak mkn cekodok pisang.. huhu ada saper2 nak ke?? t aku niatkan sekali msasa nak mkn..haha =p

p/s: Pic ehsan pakcik google

9 comments:

  1. sedapnyerrrr CEKODOK ! mengidam sudah . hehe :)

    ReplyDelete
  2. kalau malas nak masak inilah menu nye..cicah ngan kari or sambal ikan bilis..hehe

    ReplyDelete
  3. ayu: huhu 2 lah tmbh2 mkn d wktu ptg kan.

    mykhalis: yup, menu pling senang..huhu

    ReplyDelete
  4. wahhh...awk buat saye lpr je...huhuhu...;)

    ReplyDelete
  5. ms.whoda: jom kita msk cekodok ..:)

    ReplyDelete
  6. kecur air liur tgk cekodok pisang

    ReplyDelete
  7. sedap nye cekodok pisang...eee..salah satu my fevret lar...

    ReplyDelete
  8. mamalieza: mmg sedapkan
    gimi: jom kita msk :)
    nenek kebayan: mmg sedap~huhu

    ReplyDelete