Monday, April 11, 2011

~EXAM~

Finally~~ Exam is around the corner!!! Ya, saya rasa sgt2 Bahgia sekali  sekali bl sebut psl EXAM sbb:

16/4- Interview Biasiswaaaa KPM + Exam Seni karut mengarut.mengarang
18/4-  Sejarah Asia Tenggara – Subjek “killer ” 4 me!! Kena fkir luar dari kotak!! Yer, sila ingt    segala   KONSEP dan  Fakta serta TokoH yer cik Luvelia..  *_*
20/4- Morfologi – Subjek favourite aku sbb “senang sangat”. Xpasti aku bljr apa 14 minggu         ni..asyik ingat2 lupa jer...
22/4-Sejarah Asia Timur- Fine..sy punya carry mark agk Kureng Ckit~ Yup, sy mengaku mmg      silap sy sbb sy buat umpama  soya+cincau= Yoes campur. Means sy buat x guna haty   n perasaan tp  sgt2 rushing Xsempat nak buat kajian dlu!! So, NEED 2 WORK HARD             DEAR~~
30/4-Perkembangan diri pembelajaran- Letcure yg best!!! Haha carrymark pun Ok ..
 Cuma perlu usha lagi!!

Mood d Exam sy still x dtg2 lagi!! EXAM MOOD Dimanakh kau!! Sila DAtaNG SecePAt Mungkin!!! Sekian!!



Akhir kata dari saya buat semua STUDENT yg Bakal Menghadapi Peperiksaaan x Kiralah Exam pEr ialah GUD LUCK~~
p/s: DOaKAN SY DAPAT BUAT YANG TERBAIK..AMIN~ SAYA PUN DOAKAN KALIAN SEMUA SEMOGA BERJAYA MENCAPAI KEJAYAAN YANG CEMERLANG..AMIN..

2 comments:

  1. luvelia..gud luck utk exam..hehe..jarang la owang pompuan minat sejarah ^_^

    ReplyDelete
  2. tq...huhu eish org perempuanlah pling minat sej..haha

    ReplyDelete