Sunday, April 17, 2011

FINE..
Esok paper KILLER aku~~ Carry Mark sgt teruk2 gler!! Result sem ni cam di hujung tanduk ajerrrr.. Sem2  lepas Subjek ni K jer aku punya siap dpt A lagi 2 sem...huhu Tp, skrg hanya berharap x FAIL ajer yer semua..
Aku masih sempat b'blog lagi ni.. Asgmnt ada 10 soalan, ada 2 group kuliah n ada setiap soalan individu ni  ada lebih kurang 5 org buat .K kita belajat MATH jap yer adik2.. Jumlahnya bila dicampur sekali ada lebih kurang 100 asgmnt..aku pulak TERrrrRAJIN p Kumpul 45-49 asgmnt N  guest What aku baru abis baca sebanyak..JENG..JENG..JENG  Waaaaaaaaaaaaaa baru siap baca 3 asgmnt dari pagi tadi ler....
Eh2, tlg jangan salah sangka, bukannya saya MALAS baca tapi kawan2 aku ni pun lau EXCITED sgt buat asgmnt jgnlah S'org duk buat 23-28 halaman..1.2 spacing n font 12!!  Terseksa aku seketika duk baca semua asgmnt member2 aku ni.. Kot yer pun nak markah lebih agak2 ar~~ aku ni stress gler dah duk ngadap asgmnt k'org ni!! aku buat asgmnt pun 15-20 je biasanya.. (sajer xnak susahkan letc marking asgmnt..Baiknya saya ni kan :D)
Harap2 berjayalah aku mengkhatamkan segala asgmnt ni!! SEMOGA ESOK AKU BLEH JAWAB DENGAN TENANG DAN BIAR ABIS DUA BUAH BUKU SOALAN YER AKU BOLEH JAWAB.SEOGA APA YANG AKU BACA TERLEKAT DALAM KEPALA AKU INI DAN BOLEH DIKELUARKAN BESOK,, AT LEAST BIARLAH ADA HASIL 13 MINGGU AKU BELAJAR SUBJEK NI YER..AMIN.

No comments:

Post a Comment