Nuff

Saturday, April 23, 2011

~huhu~

hai semua~~
huhu semalam nk online xdpt.. Line prob. plak.. K, semalam dah habis semua paper...alhamdulillah, berjaya gak aku merapu n mengoreng sampai hangit jawanpan exam..kenapa lah xder soalan exam semua objektif?? lenguh tangan2 aku ni duk mengarang jawapan panjang lebar... haha ops, lupa ada juga soalan objektif.Tapi kan lau pkir balik b'banding soalan objektif ngn esai mane lebih senang~~Apakah pendapat anda? Objektif @ Esai?? Aku prefer esai kot wlpn penat nk bt karangan yang berjela-jela, wlpn hbis dakwat pen aku guna, wlpn tiap kali exam asyik muka aku jer yg asyik mtk buku jawapan~ kwn2 aku sllu ckp yg aku ni Psiko d'org lah.. haha kejam x aku??? Eh2, tapikan bukan sengaja tapi aku mmg pro bab mengarut dlm exam ni..Tah betol tah idak jwpn aku buat 2.. harap2 semua betullah kan...Amin,, huhu

Hum... aku tukar alamt e-mail dr yahoo ke Google~ So, dengan ini aku ingin mengatakan bahawa semua yg aku da Follow da ilang~ NEED @ FOLLOW BACK!!!!!!! So, aku kena jln2 follow kalian balik yer.. Nanti aku dtg melawat~~
Nanti jgnlah pelik lau tetiba aku da LAMA follow~ tapi siap jerit kuat2 ckp FOLLOW AWK~ Kunun2 baru follow ar...aku kena follow balik lah sbb kat dashboard aku dah empty..sob3

p/s: Still proses "ubahsuai blog" :)

2 comments:

  1. lagi suka objektif kot. hehe
    sebab tak suka sangat nak menulis, lambat. ^^

    ReplyDelete
  2. nulhazwany abdul malik:huhu . tapikan kebaikan objektif leh main teka2..huhu senang ckit dari esai

    ReplyDelete