Saturday, April 16, 2011

~mood~

Tomorrow is Exam!! :)
cam x caya dah exam~ Ok, ptg tadi selamat balik umh sewaku yg T'Chenta kat TM ni.. Selepas bebrapa hari pulang ke rumah di kampung halaman dengan niat untuk stdy week d rumah..Lps2 balik dengan membawa buku2 yg b'timbun sampai nak t'cabut tgn aku bimbitnya..Berazam untuk habiskan membaca semua buku tersebut di rumah~ Ckp kat parents balik n stdy n suh adik2 senyap, akak kau ni nk belajar bersungguh-sungguh ni.. Duk diam dlm blik, enak beradu di katil terchinta dan daripada niat nak stdy week tetiba jadi stido week pulak.......
Argggggghhhhhh menyesalnya aku balik umh bw buku berkilo-kilo, satu buku pun x ingat nak keluarkan dari beg~ masa otw kemas2 barang adik aku siap tegor agi
"akak kau bw balik buku byk tapi bila masa kau stdy?"
"eh2 aku stdy lah.. tgh2 mlm kau tido awal aper tau"
"eleh kau penakut mane rajin nam stdy sorg2..tido jer memanjang"
"eeeee aku cepuk kau kan!!"
waaaaaa Seyes menyesalnya masa balik x stdy ..akibatnya sekarang perlu bertukus lumus lebih kuat lagi untuk qadakan masa2 yg tlh t'buang...

Fine..Now GO STDY FIRST...

p/s: Interview aku tunda pg ari selasa..Alhamdulillah sbb aku xready pun..huhu
     : Esk strt exam..Hope b'mula ngn baiklah n b'akhir ngn baik~
      : pertimbangkan nk buat short 2 sem supaya aku grad lebih awl..@ just go on spt biasa......
      :Xdpt BW BUAT MASA SKRG>>MAAF!!!! :)

No comments:

Post a Comment