Nuff

Monday, April 25, 2011

~penghargaan~




Terima Kasih sebab sentiasa berada di sisi saya
Terima Kasih sebab sentiasa menyokong saya
Terima Kasih sebab sentiasa beri saya dorongan
Terima Kasih sebab sudi pinjamkan bahu untuk saya menangis
Terima Kasih sebab sudi bergelak ketawa dan menangis bersama saya
Terima Kasih sebab sentiasa menegur saya bila saya melakukan kesilapan
Terima Kasih sebab sentiasa ada bila saya perlukan seseorang
Terima Kasih sebab sentiasa tolong saya bila saya susah
Terima Kasih sebab sentiasa sudi pinjamkan telinga bila saya membebel
Terima Kasih sebab sentiasa bagi saya nasihat
Terima Kasih sebab menjadi macam kawan, kakak, abang, adik, ibu, ayah, nenek,
Terima Kasih sebab menjadi kaunselor tak bertauliah saya
Terima Kasih sebab menemani saya saat saya sakit dan sihat
Terima Kasih sebab sentiasa menemani saya belajar
Terima Kasih sebab melayan saya dengan baik walaupun kadang-kadang saya jenis moody
Terima Kasih sebab sudi berkawan dengan saya
Terima Kasih sebab mengambil berat tentang saya
Terima Kasih sebab sentiasa bertanya khabar saya
Terima Kasih sebab tak penah lupakan saya
Terima Kasih sebab sentiasa mengingati saya
Terima Kasih sebab tak ambil hati dengan perangai saya yang mengader-ngader
Terima Kasih sebab mengajar saya erti kehidupan
Terima Kasih sebab mengajar dan memberi ilmu kepada saya
Terima Kasih sebab memarahi saya
Terima Kasih sebab mengajar saya erti persahabatan
Terima Kasih sebab mengajar saya berdiri atas kaki sendiri
Terima Kasih sebab sanggup habiskan Kredit semata-mata bertanya khabar dan mendengar masalah saya.
Terima Kasih sebab menikam saya dari belakang
Terima Kasih sebab mengata saya
Terima Kasih sebab memburukkan saya
Terima Kasih sebab membiarkan saya bersekang mata keseorangan membuat kerja kumpulan


! TERIMA KASIH ATAS SEMUANYA!
En3 ni ditujukan buat my beloved family...~my ma,bak, yong,a.long, a.ngah,k.ngah,k.cik,aizat,aniyah,anis,ahmad,amsyar~* I LUV MY FAMILY*
Buat Guru2 yg telah mengajar saya bermula dari tadika,sekolah rendah,sekolah menengah, N lecture d university ~TERIMA KASIH~ atas Ilmu yang diberi dan diajar.~ cikgu ani+cik sah=cikgu tadika saya,: cikgu aini+cik ya=cikgu pra saya,: cikgu hanahanim,cikgu syukri,ustz rosli,ustazah azizah,cikgu hafiz,cikgu rohani,cikgu syahliza,cikgu azlan,sir nik,teacher zaharyati,cikgu tg., cikgu rasyid,cikgu suraya, cikgu gayah,cikgu din, = guru sek.rendah saya,: Cikgu faz,cikgu mazwin,cikgu azli, cikgu hakimah,cikgu faezah , cikgu idah, cikgu mohd, cikgu shamsul,cikgu hazama,ustazah rokiah,ustazah azizah, utz zawawi, sir isma,sir hazmi, cikgu hadi, teacher mas,teacher noraini,sir akhbar, cikgu zainal,cikgu lan,cikgu zaki, cikgu shazwani, N semua cikgu p/s: ada bbrapa org cikgu sy ingat muka to xingt nama..huhu= cikgu sekolah menengah saya.: cikgu syarifah,teacher umi,cikgu masrita, cikgu salmah,cikgu aiezudin,cikgu sabri,cikgu hazani,cikgu zamilah,cikgu 2 yg mengajar saya= sekolah menengah seterusnya ms fm6.*Berkat tunjuk ajar tunjuk ajar n ilmu yg diberikan cikgu akhirnya saya berjaya melangkah ke menara gading~* p/s: rupanya saya still ingat lagi nama2 guru yg mengajar saya dari tadika hingga habis fm6..Anda bagaimana?? Tetiba cam iklan lak kan..huhu
Terima kasih juga buat lecture yg telah mengajar saya dari SEM 1 Hingga SEM 4 ini
To my beloved friends~nor,jue, along,gee,cikaq, jannah, sue, lala,idah,syukrima, matwe,lah,amir,nusi,badi N semua yg bergelar sahabat saya ~ *FRIENDS 4 EVER *
teman2 baru saya~sue,k.hani, k,daya, ana, miza, liza, farhana, yana, lyn, faezah, patin, n ramai lagi yg tak mampu tuk saya tulis semuanya..kalian semua adalah teman terbaik buat saya sepanjang saya belajar di university ini. Terima kasih kerana sudi berkawan dan banyak membantu saya serta mengajar erti hidup ini~ *SEMOGA UKUWAH KITA BERKEKALAN*
Buat mereka yg menganggap sy musuh,membenci saya,n yg telah menikam saya dari belakang,memungkiri janji, mengata saya, menjatukan saya, memalukan saya,menyindir saya,memburukkan saya, ~TERIMA KASIH~ kerana jasa kalian membuatkan hidup saya berwarna-warni..saya belajar sesuatu dari kalian..kalian telah menyedarkan dan memberi saya pengajaran dan
membuka mata ttg kehidupan ini.




untuk semua :
Jason Mraz : Lucky~~



Do you hear me,
I'm talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky, oh my, baby I'm trying
Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music fill the air
I'll put a flower in your hair
Though the breezes through trees
Move so pretty you're all I see
As the world keeps spinning round
You hold me right here right now

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
Ooooh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh



p/s: en3 paling panjang yg pernah saya taip~~

4 comments:

  1. wah..tabik spring ar..hehehe
    kmi x berapa ingat dah nama cikgu tadika kami..
    fuhh..
    wah3x..(excited nih,...haha)
    wlcme ^^~ <--- (perasan..haha)

    ReplyDelete
  2. nur_atiqah: huhu tq jugalah sbb sentiasa komen.. :)

    ReplyDelete
  3. yeah. suka lagu jason mraz tuu! ♥
    nice blog dear! :)

    ReplyDelete
  4. qeen: tq, best kan lagu dia 2...

    ReplyDelete