Thursday, April 28, 2011

~p/s:~

Pertama sekali, maaf semua yer kerana sekarang saya busy duk packing barang, kemas2 umh, n sibuk duk berkejaran ngn lipas... Hum, terima kasih dah follow aku sehingga da ada lebih kurang 6++ FOLLOWER~ TERIMA KASIH YER SUDI FOLLOW!! PAda yang datang singgah komen en3 ribuan terima kasih diucapkan..n sori pada yg ader kot aku  t’lps pandang x follow2 ag...
Hari ni khamis aku mmg xsempat nk BLOGWALKING  dah.. 30 hb aku ada paper.. esk nk kemas2 n stdy agi x sempat .,. Jadi myb esk, lusa then ari sntu ptg aku free jap n mlm da nak balik jadi aku akan cuba cari masa terluang tuk balas kunjungan kalian yer... THANK YOU, TERIMA KASIH , dankie ,
شكرًا,
minnətdaram, d̪ʰonːobad̪, hvala, trugarez, gràcies; mercès,  多謝, děkuji vám.


-SORI SEMUA YER XDPT BW UTK BBRPA HARI-

p/s: kawan aku tnya perlu ke aku bt en3 camni~ Nampak cam budak perasan s’org2 jer.. Then aku ckp “perlu ar dah blog aku kan~ so suka aty aku nk tlis pe kan.. haha”.. sajer2 sbb aku xtau nk citer psl apa kan..huhu




2 comments:

  1. main kejar2 ngan lipas 2..

    p/s:jangan terpacking lipas sekali ye...:)

    ReplyDelete
  2. cik aisha: yup, xtau dtg dari mane tiba2 byk jer duk berjalan. ngah packing ngn penuh hati2 agar lipas xberjaya msk dlm brg2 yg d'packing.. huhu

    ReplyDelete