Sunday, April 24, 2011

~takut~

markah carrymark 1: tunduk kepala
markah carrymark 2: geleng-geleng kepala, gosok mata terkali-kali
markah carrymark 3: terkejut...~spechelees~
markah carrymark 4: mengalir air mata dan terus teringat kat mak ayah~
markah carrymark 5: trus ttp laptop. Xsggup tgk.

Ya Allah sem ni mmg byk sgt2 dugaan buat aku ~ dari segi peribadi dan juga akademik~.. kawan aku pernah cakap bahawa Allah memberikan dugaan kepada hamba-Nya yg dia sayang. Allah tahu saya kuat dan boleh tempuhi ujian, 2 sebab Allah nak uji saya... Walaupun kdg2 sebagai manusia biasa perasaan dengki, jeles, cemburu, iri hati wujud dalam diri aku apabila melihat orang lain dapat markah yg best2 aku pula ckup2 makan. Hum, aku mengeluh lagi~ xbaek mengeluh. Yg lepas lepaslah. Sem ni mmg aku Redha n Tawakal jer ngn result aku. Harapan agar sem ni xder repeat paper n n pointer still kekal n xNAk jatuh~ biarlah sem ni still dpt DEAN LIST ag. Rasa cam x sggup lau xdpt dean list sbb aku nk biar parents aku hepy bl aku dpt dean list! Yg blh aku buat sekarang just BERDOA agar aku dpt yg TERBAIK..Amin.





2 comments:

  1. siyes adela lg baek repeat drp dpt c (lulus cukup mkn)

    pngalamn akk sndri.akk tak penah repeat. kwn2 yg repeat dpt cgpa yg tggi..cis! tp apehal pon dorang ade GAGAL la dalam transcript. haha

    ReplyDelete
  2. akak:huhu nanti xlawala ada perkataan GAGAL dlm transkrip wlpn cgpa tinggi.. :_)

    ReplyDelete