Nuff

Saturday, April 9, 2011

~tamat~

Alhamdulillah da tamatlah ko-kurikulum badan b'uniform~~ Saya sgt2 suker aty sbb lps ni da xpyh kawad d bwh terik matahari , xpyh berlari keliling bagunan, xpayah kena denda n yg paling penting ptg2 xpyh pegi kelas da!! huhu. Aku mmg xsuka berjemur tgh2 panas ni!! tpkan yg best sgt2 masa kawad time kena denda..Fuh, asyik aku jer yg salah! 2 lah time latihan aku duk t'menung..
lps ni mesti rindu nak dengar
"awak turun 10. ".Tiap2 kali latihan mmg akulah orgnya yg duk trun...... "sape rasa dia salah sila trun..Akak oiii rasa betul ke salah".Fine, aku salah.Knpalah d'org xtgk org lain. asyik aku jer kena. .... "Luvelia,mana kiri mane kanan awk ni".org suh pusing kiri aku pusing kanan..errr aku x ingt mane kiri mane kanan sbb excited duk nk kawad.. =p .. "Luvelia awk ni nk kejar apa? jalan laju sangat ".aku nk kejar bus nak cepat balik.. tp xderla jwb cam2.. aku senyum jelah..haha . "ha, da start buat mukala tu..baru suruh kawad bukan suruh kawin..."part ni aku mesti buat muka bengang ..hahaha yalah, tgh hari yg panas kaw2 xkan aku nk senyum..Yer cik saya suka kawad  tengah panas ni.. Mmg somethng wrong ar aku jwb camni kan.. huhu  Lps ni xderlah org nk jerit kuat2 kat aku ni..Rindunya kan..huhu (dlm aty bersorak keriangan)
Sy hadiahkan bunga ini kpd tenaga pengajar n kwn2 yg sentiasa mengajar sy .Sesungguhnya pengalaman yg saya dapat amat berharga~~ 

2 comments:

  1. alamak..teringat plak mase sekolah menengah dulu..aku boleh belanje kawad robot..ngeh2.. ^_^..luvelia pas ni fokus pada bende lain plak k

    ReplyDelete
  2. ok..huhu
    lps ni da pandai kawad lah cjit2..haha

    ReplyDelete