Wednesday, April 20, 2011

~terasa~

sebenarnya ni en3 merapu aku~ lau xbaca pun xper.Just sajer2 jer nk tulis nk luahkan..haha
hum, sentap ngn someone sebenarnya~ aku pernah citer dah sal dia dlm en3 lama2 dlu yg dah berkulat 2.. hum aku ada chat one of my friends tetiba terkeluar psl someone ni lah.. Dia citer lah yg dia selalu b'hubung ngn some one ni..someone ni selalu bertanya perkembangan kami semua *someone ni kawan rapat ngn aku n kwn2 aku..kami ni kiranya sahabatlah semuanya yer*.. Someone ni ambil berat psl kami semua n selalu bertanya khabar n mcm "abang" lah.. Sebenarnyakan, pada zaman aku kanak2 rebina dlm usia remaja kan aku mmg best friend ar ngn someone ni..kira bolehlah kata kamching juga. xtau manalah tau aku terperasan s'org jer kan..haha   lps2 sbb aku n dia mkin busy n msg2 mula senyap. kira lama gler xjumpa n mmg semua menyepilah. tapi, Facebook menyatukan kita~ aku tgk dia friend ngn semua kwn2 aku lps2 aku kan adik pg add dia..single ag tp xtau sudah dmiliki atau belum... hari2 aku usha fb dia..Cam stupid jer sekali pkir.. haha. tahlah xpasti knpa aku duk usha agknya mesti dia duk usha FB aku gak ni..haha #harapan *_*#.. aku kan pandai bab spy2 ni lps 2 aku dpt inform dari kawan dia yg dia dah nak kawin..o..rupanya dia dah nak jadi milik org~ tapi, jgn risau aku bukan PERAMAPAS..aku sbnarnya x sure apa pun sebenarnya perasaan aku kat dia~ Cinta, Sayang,Suka,Benci,Menyampah or Whatever ar...tapi kan aku cm sentap bila aku online chat dia xder  tegur sape pun aku, tapi blh pula dia tgur ngn kwn2 aku yg laen..kdg2 aku rasa cam aku ni ada bt salah ke ngn dia?? ada buat silap ke??? knpa ngn org laen dia blh kawan cam biasa ngn aku cam blh bt cam xkenal lak.. tahlah, aku ni jenis cam lau org bt xtau aku bt xtau jelah kan..  lagipun lau alasan dia xder no hp aku @ xingt fb aku mmg xpatut..kwn2 aku yg lain blh jer dia contek pesal ngan aku jer x bnleh??




pepe pun i wish u hepy always K...  u always in my mind~~


tapi, Ya, Allah Ya Tuhanku seandainya dia bukan jodohku, bantulah aku jauh daripadanya dan lupakannya namaun seandainya dia jodohku, satukanlah hati kami dan semoga hubungan kami ini mendapat rahmat dari -Mu. Amin

No comments:

Post a Comment