Nuff

Friday, July 1, 2011

~besday~

HEPY BIRTHDAY 2 U...
HEPY BIRTHDAY 2 U ....
HEPY BIRTHDAY  2 LEAYA...

Alhamdulillah hari ni 1 JULAI 2011 genaplah 22 tahun aku bernafas di atas dunia ini.  Alamak!! Dan 22tahun  dah sekarang...baru je rasa cam 15 thun..huhu.  Sedar x sedar rupanya masa dah berlalu begitu pantas. Rasanya baru semalam aje meninggalkan alam sekolah, masuk ke university . Rupanya, rupanya hujung  tahun depan (2012) aku da tamat belajar. Waaaaaaa xlama lagi nmpknya aku akan melangkah ke alam pekerjaan  pula..Sob3.. sedihnya.. Rupanya aku da dewasa..dah blh dftar mengundi dah pun..huhu..
So far 4 birthday gurl ni xderlah celebrate besar-besaran@ having party. Just biasa2 ajer.... Sebenarnya, bila makin dewasa ni dah semaking mature ar kununnya  xsuka birthday party@ celebrate sbb rasa umur cam dah makin lama makin bertambah. Cukuplah sahaja majlis kenduri doa selamat. :-  ^_^
Hadiah paling berharga bg  saya ialah ucapan dan doa dari my family, friend  n kalian semua. Bagi saya xperlu hadiah yg mahal cukuplah sekadar ucapan tanda mengingati tarikh istimewa ini.
Sesungguhnya dalam perjalanan kehidupan saya sehingga berusia   22 tahun ini telah banyak saya belajar. LIFE IS NOT EASY..JUST GET USED IT!!!


p/s: HEPY BIRTHDAY BUAT SEMUA YANG DILAHIRKAN PADA 1 JULAI... TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG TELAH WISH MY BIRTHDAY MELALUI HP,FB, E-MAIL n CARD UCAPAN ONLINE. I LUV u Guys~


            

4 comments: