Wednesday, July 20, 2011

~tah pe2~

Mata xterasa mengantuk.. teringat pada something yang dah lama aku xingt~ selongkar barang2 lama. Entah apa yang aku cari.. terjumpa dvd lama, kesah aku dan mereka.. On laptop then mainkan dvd 2.. Bila tgk balik baru perasan rupanya dlu, kini aku berbeza. patutlah ada kawan lama aku pernah kata aku dah berubah. Ke mana hilangnya seri wajah, gelak ketawa. patutlah semua orang ckp aku dah jadi pendiam. cam ader emas ajer dlm mulut..huhu lau ada betul xpe ar blh jual kan.. *_*.
Bila tgk balik video 2 mmg nampak sgt beza aku dlu. selalu aku ckp ms fm5 adalah saat paling aku hepy, gembira ngn semua org. but totally wrong cz sbnarnya baru aku perasan yang fm6 adalah masa paling2 aku hepy n enjoy with all my friend... ms fm6 aku petah bercakap, selalu senyum, suka bergurau, mengusik kwn2, langgar peraturan sek, main rempit2 sampai eksiden.. Kenangan yg sgt2 indah.. Arghhhhhhh klaulah masa boleh berulang kembali.... masa mmg mematangkan kita. semua org akan berubah seatu hari nanti. At least jumpa video 2 balik skurang2nya bantu aku melepaskan rindu pada masa lalu.

p/s: tq pada yg sudi bc en3 aku yg tah aper2 ni yer!!!

3 comments:

  1. yang berlalu biarkan berlalu..terus langkah ke depan..tapi xslh untuk menoleh kebelakang,sekadar peringatan pada diri untuk teruskan hidup..


    salam ramadhan..
    d^__^b

    ReplyDelete
  2. mesin taip: salam ramadhan.yup kdg2 perlu menoleh ke belakang~

    sugar2 kapas straberry: yer, masa mmg pantas berlalu sampai kdg2 kita x sedar kan~

    ReplyDelete