Nuff

Monday, September 26, 2011

~alone~

Tersentap dgn pertanyaan s'org kawan~ Mood pagi yang ceria tetiba bertukar.Tetiba rasa hujan mencurah-curah di dlm haty~ Argh, aku yang sentiasa berhaty lembut.. Just biarkan selagi masih ada kesabaran dlm diri ini...
Sem ni still alone lagi.Kelas xsama ngn roomate@ housmate. Xper aku mmg sentiasa bersendirian. Belajar berdikari is better drpd perlu bersusah payah berkawan hingga menyusahkan orang lain~ *_*
Ya, aku mmg pendiam bagi saper yg first knl aku ttp tersangat peramah bila dah kenal..haha
Belajar untuk menerima kelemahan diri dan cuba memperbaiki~ Cuba memotivasikan diri ~ tanamkan azam dan tekad yg baru..huhu

p/s: Sem ni banyak melatih otakku dan kena gilap selalu supaya tidak karat..hehe

     : First time spnjg 22 tahun baru mengetahui bahawa
      ALLAH TAALA itu bermaksu ALLAH MAHA TINGGI. Hum, rupanya ilmu agama aku ini still cetek lagi. Bertekad utk m'baiki diri. Semoga dipermudahkan-Nya.Amin.

2 comments:

  1. The fact is Leaya,
    U'll never alone.
    We'll never alone.
    ALLAH is there. Owez.
    =)

    ReplyDelete