Wednesday, September 14, 2011

~terharu~

Sebenarnyakan saya ni antara manusia yang kadang2 terlupa n terbuta mata, tertutup telinga, dan hidup dlm dunia sendiri..Means, sebenarnyakan saya selalu merasakan bahawa saya keseorangan n mostly yang paling penting saya sentiasa berfikir bahawa saya ini boleh berdikari~ YES..BERDIKARI=BERDIRI ATAS KAKI SENDIRI... Selalu fikir yang saya memang boleh buat sendirian semua perkara..Yalah, kan dah kata Malaysia Boleh~ Caya ar..Saya mestilah boleh..kan..kan..???

Tapikan, bila kaki saya sakit kan..baru saya sedar yang sebenarnya ada ramai yang amat ambil berat pasal saya..THANKZZ GUYS yang sudi bertanya khabar, yang SMS tanya keadaan yg msj kat fb doakan saya cepat sembuh..say sungguh TERHARU bila semua take care saya~ SAYANG K'ORANG SEMUA..Sob..Sob...(sedih~~)

OK..Then barulah saya sedar juga bila saya sakit memerlukan perhatian lebih~ Camna nak pg toilet lau kaki xleh jln?? Xpegi kelas kena ada yang baik hati tlg buat note...n yang paling penting ada yang nak teman saya pergi klinik~ But  xpegi pun sbb saya kan penakut ckit ngn klinik...bila sakit teruk baru sibuk terkejar-kejar nak ke klinik..hehe

Apa2 pun CAMPUS LIFE mmg best sbb di sini saya kenal mana KAWAN mana LAWAN, saya kenal erti PERSAHABATAN, saya belajar Independence, saya belajar pelbagai ragam manusia. Malah pengalaman yang saya dapat di sini tidak boleh dibeli dan diajar dlm buku teks...


p/s: Perasan x, lately aku punya tulisan asyik duk guna kata ganti diri  "saya".. lau xperasan xper.Xkesah pun.bukan masuk exam kan...huhu
*Rasanya, semua en3 yang aku tulis panjang2 belaka dah mcm mengarang karangan lak kan..haha

No comments:

Post a Comment