Nuff

Sunday, November 13, 2011

~Alone~

Olaa...

Morning ~~

Sampai kul 5pg tadi kat umh sewa Terchenta..
.
Housemates semua xsampai lagi. Disebabkan saya ni mmg da habit mmg takut duk s’org2 maka sampai2 umh, buka semua pintu n tingkap umh, buka semua lampu, pasang mp3 kat telinga, terus on laptop...

Jap2 lps2 t’pkir, buka pintu n tingkap lagi bhya even saya duk umh tingkat 2. So, tutuplah semua pintu ngn tingkap..masuk bilik kunci duk s’org..

Dah la ms slm  bus semalam xtido..Menciii org belakang Couple duk sembang2 manja+gedik  cam xpernah sembang pun..huhu ini pun mengantuk, tapi sbb rasa takut yg tinggi sanggup bertahan sbb nak tido kul 9 krg..baru xtakut sgt.. haha

Sebenarnya kan, nak tau x yg saya mmg PENAKUT banyak orangnya..

Saya takut gelap....
 n lucky spnjg sy duk umh sewa ni roommate saya xkesah tidur buka lampu, takut tido s’org. 
Tht why, bila roommate saya xder terus p ketuk bilik housemate tumpang tido. Lau semua housemate balik , sanggup menampak p hostel tido umh member di situ..hehe, saya takut bila org marah saya, 

saya takut bila orang bercakap meninggikan suara,

 saya takut org yg muka masam 24 jam, 

saya takut org yg SGT2 serius, 

Saya takut bunyi Guruh, Kilat tapi saya suka HUJAN~

saya takut duk s’org2 (alone)
even saya selalu berjln2 seorg.. Orang selalu nampak saya berani orangnya, tetapi saya ni penakut sebenarnya.. =P




Pic From Google


Moral of this: Do Not Judge book by its cover okeiii!!

P/s: Disebabkan takut duk s'org terus rajin post en3 ni...hahha
        Jgn jadi mcm saya K   *_*

3 comments:

  1. samalah..tkt bunyi guruh semua tu.tapi suke hujan..nk tdo dgr bunyi hujan best

    ReplyDelete
  2. hii leaya..
    samalah. kita pun takut gelap n tido s'owg juga..
    lau gelap duk s'owg2 mesti banyak fikir bukan2 last2 sanggup xtido.. he9

    ReplyDelete
  3. sugar2 kapas straberry: yup..hujan mmg best~ Bunyi hujan turun mendamaikan jiwan kan..

    ila: olaa haha part yg pkir bukan2 nmpknya kita serasi ..selalu gak cam2 sampai tkut nak tido s'owg..huhu

    ReplyDelete