Friday, November 4, 2011

~epi holiday~





Alhamdulillah selepas semalaman tidak tido akhirnya berjaya menyiapkan kerja..
Tepat 8.40 pegi kelas yang bermula pkul 8.oo pagi.

 Buat xtau ajer masuk kelas lambat..Dalam aty da cuak sebenarnya, takut lecture marah..tapi, so far semuanya ok.. huhu

Bukan salah buat kerja last minit tapi aku ada alasannya sendiri..Kenapa??
Rasanya hanya aku sahaja perlu tau...
(But sebagai pengajaran sebenarnya utk diri ini~ =p)

Yeye nak balik raya~ Tapi mood raya xdtg lagi...

~lalala~ planning 4 reunion wif my primary school friends..
Hampir 10 tahun xjumpa mereka semua!!

Lepas 2 raya kedua nak pegi satu tempat special..
Tempat di mana banyak memori n melakar pengalaman dalam diri ini..Chewahhh hakhak
Really Miss that places...

Tempat yang mengajar aku sebuah kehidupan,  kenal erti persahabatan, tempat aku ketawa,menangis, tempat aku melepak and paling penting tempat aku membesar..
ExciTED nak KEMBALI MELAWAT di SANA..hihi


Apa-Apa pUn SELAMAT BERCUTI SEMUA~~

5 comments:

  1. selamat bercuti dan selamat hari raya qurban

    ReplyDelete
  2. slamat cuti gak. slamat hari rye :)

    ReplyDelete
  3. Tina Othman: epy oliday n selamat hari raya Qurban juga :)

    ReplyDelete