Nuff

Wednesday, November 30, 2011

~meet them~

 Seperti yg dimaklumkan aku “suka sejarah”. So, secara automatic kdg2 otak aku ni asyik ingt sejarah ajer kerja. Wlpn scr jujurnya aku xpasti mcm mana aku minat sej. Myb sejak dari form 1 lagi banyak gler latihan sejarah cikgu bagi, atau semasa form 3 aku sering dirotan tangan n kaki sebab asyik salah bagi jawapan, nota xkemas, kerja xsiap (sbb aku siapkan keja tuk kwn aku n gantinya dia siapkan latihan add mate aku.. Fair n square..haha) atau semasa form 4-5 cikgu yang baik n happening... Sekali budak sejarah, selamanya budak sejarah..(eh2 boleh pkai x Tagline merapu aku ni??)haha

Al-kesahnya nak citer..T’jumpa kawan lama. Then teks nak jumpa ajk 2,3 org org member.Kumpul kat Pasar Seni.  Fine, he ask mana nak lepak.. Kwn2 aku kata biarkan aku ajer decide.Maklumlah aku rajin ukur jalan KL ni..haha Then,  Laju jer aku jawab  jom kita p arked, library negara @ muzium nak X.??Kelip2 mata sambil buat muka kasihan.. Auchhhhhh terus aku menjerit kesakitan akibat dicubit dan dipukul Akhbar di tangan mereka. Cis, semua nak mendera aku~~

Kejam, aku ajak p tempat yg menarik gler kot, tempat yg elok plak tu.. Lgpun ada ajerr mereka xpernah sampai tempat tu wlpn dah dkt 3 thun bljr KL. Uishhh camnalah aku blh  kawan2 camni...haha(ayat sadis gler.)  Akhirnya, slps berdiskus maka berjalanlah aku ke Mid,kemudian p TS, last sekali p Sogo . Plan nak tgk movie kat KLCC but kejar masa plak. Jadi  sbbkan aku nak mkn ABC ngn nasi ayam kat Sogo terpaksa redha ikut aku..haha. Hehe ada org tu nak p Bukit Bintang tapi hasrat xtercapai..Kasihhhhaaaaaaannn (jgn marah yer..~alalala~)

Cis,sempat td  ada yg menyindir aku kata lau couple ngn aku kasssiiihhhhaaaan sbb nanti ajk dating kat library n aekib jelah..Hak eleh, jelas ar tu..haha Ok pe dating kat library  ke aerked save budjet ckit..dpt tambah ilmu, blh baca buku, blh bla..bla..dan etc. So. Sape  nak couple ngan saya harus ada  kegemaran membaca dan melepak di tempat2 sprti itu, SEkian. ~lalala~*sengal*

P/s: Wey..XKIRA next time kiter p Library negara@ arkib negara yer... Nak pegi sgt2 ni. (Saper xnak Pegi aku nak ngadu kat cikgu sejarah kita dlu..haha)Seharian aku duk sana rasa cam sejam aje.. hehe

2 comments:

  1. saya suka pegi tempat begitu cik leaya. jom pegi sekali. hakhak

    :is:

    ReplyDelete