Nuff

Sunday, November 27, 2011

~moody~

Jika xkenal aku jgn cuba2 nak bg pendpt@ whteverlah...
Suka suki aty k’org jer ckp FAMILY aku kolot, Xupdate, suka menngongkong n sibuk jaga tepi kain orang...
Heluuu k’org knpa??

Sbb aku selekeh, pkai  bju kurung tudung bawal jer, xpandai nak fesyen, mekap  measns aku kolot??? Sbb mak bapak aku marah pkai bju ketat2 d’org kolot??

Sbb akak n abg aku sllu msj call tanya khabar aku, sekejap2 msj tnya kat mane, duk buat apa means d’org suka sibuk urusan aku??

Bila aku nak buat pe2 even nak kuar shopping ngn kwn pun kena call mak sbb mtk izin means d’org suka mengongkong???

Bila aku buat silap eg kes gambar tu..k’org kata FAMILY aku mcm2...
Yer, aku sedar k’org post gmbar aku yg xberapa elok dipandang  kt fb, aku suruh remove sbb family aku marah, Xcantik perempuan b;gambar cam2 k’org  kata family aku ngader2..
KAU TAU X, aku xpernah kesah sekalipun wlpn mak bapak aku CALL 24 jam sehari, siblings call n msj tnya khabar aku hari2, n aku sendiri MESTI nak send msj gtau parents n akak2 aku ke mana aku nak pegi.

Kau XTAU, KAWAN silih berganti tapi FAMILY ttp di sisi...

Sepanjang 22 tahun aku hidup FAMILY aku xpernah tinggalkan aku bila aku susah n senang                ..
Bila aku down bila org2 mcm k’orglah peyebabnya Family aku MASIH berdiri teguh belakang aku...
KALAU AKU KATA Opsssss lupa myb family  kesayangan K’ORG SPORTING abis KAN..Anak xbalik hostel 2,3 ari xpa, keluar ngn pakwe sampai bermalam kat luar bangga, bila rampas laki orang teruja, bila kikis duit laki gembira.WAh, PERFECT KAN

Yang aku tahu, FAMILY aku sentiaasa MAHU TERBAIK buat aku..
K’org?? BOLEH BLAH YER...GET LoST....*&E^$R%^#W%$@


P/S:En3 ditulis ketika MARAH!! Harap memahami..XSUKA SILA tekan X di atas..SEKIAN!!

3 comments:

  1. btol 2 leaya..fmly adalah org yg sntiasa der dgn kte time ssh @ sng..kwn je time ssh lari..
    ssh nk dpt kwn sjti..

    ReplyDelete
  2. sabar-sabar.cara dorang lain.cara leaya lain.cakap 10 kali pon dorg ttp tak paham.sbb dorg narrow minded.mak bapak leaya sygkan leaya.mungkin mak bapak dia kurang sygkan dia.dia jeles tuh

    ReplyDelete
  3. Cik Nora Saniey: yup.. kwn sejati susah dicari.. family yg sentiasa di sisi.

    Sugar2 kapas strawberry: haha agaknyalah kan..hehe

    ReplyDelete