Friday, November 25, 2011

~time~

Rupanya sekarang dah minggu 10 kuliah..maknanya tinggal 4 minggu lagilah sebelum Final Exam!!!


Hum, cepatnya masa berlalu..
Tapi Xsgmt n mid test awat still xberkurang ag ni..?? Makin bertambah adalah..Pelik..pelik...


Semoga dipermudahkanlah aku menempuhi minggu-minggu terakhir sebelum CUTI SEMESTER...haha cuti sem juga yg aku duk ingt.. =P

Sedang menghabiskan SEMESTER 5 dengan XTVT berfaedah dan cuba mencari sebanyak mungkin pengalaman sebagai STUDENT ..Next SEm dah sem 6..Akak SENIOR!! Pweettt  haha

Sem ni  ramai junior duk  panggil aku “adik..” heluuu aku dah sem 5 tau, junior tu  br sem 3.. bila ingt2 blik cam kelakar pun ad..mklumlah prgai kebudak-budakan aku ni still menonjol dari perangai mature aku.. uish lgpun xpalah adik pun adiklah nmpk sgt muka baby face aku ni n aku ni awet muka..hahaha (xlawak tapi sila gelak sampai terguling K..)

Now, Fokus pada EXAM..Hope TRY my best n dpt Flying Colour result nanti..Amin!!




P/s: Terpaksa guna mobile bt modem.. internet umh cam @^@*&(^#%% .. Dah seminggu xdpt..Buat aduan pun cam xda tindakan..Geram tol...Sabar2

2 comments: