Nuff

Tuesday, December 13, 2011

~:(~

Sedih......

Tetiba rasa sangat2 alone, sunyi, down gler..
Padahal sebelum ni saya dah biasa keseorangan...
Saya dah biasa independence....

Tapi semenjak sehari dua ni saya sensitive gler2...
Mudah sangat terasa dan selalu sentap....

Even bila saya msj @ chat kat fb, ym d’org xbls atau lambat balas terus rasa geram n sedih...
Fell like mereka xnak layan pertanyaan saya..
Xnak jawab pertanyaaan saya dan tidak endahkan saya...

Owh, sampai menangis terasa ngan d’orang...Ya terover sedikit..
Even bila d’org xtegur saya terus terasa sbb rasa cam patung jer...
Padahal saya mmg jenis jln xtegur orang pun..hakhak

Malah, ada kalanya bila kwn2 ckp tertinggi nada suara terus rasa kecil hati...Walhal saya tahu dia xsengaja..
Jika ada yg jwb sambil lewa pun terus terasa aty pdhal myb kwn saya tu tgh sibuk kan...

Leaya..Leaya What wrong with u Dear???? Never Give Up dan Be Strong Dear...
ALLAH is Always with U....

Fine, Kesimpulannya sejak kebelakangan ni saya memang terasa hati dengan semua orang di sekeliling...but Myb Its MY FAULT...Mungkin secara x segaja saya ada sakitkan hati mereka kot..
Give n Take  kan...

P/s: myb  disebabkan deman kot..dah 3 hari deman still xkebah2 ag... gagahkan diri pergi kelas tapi kepala still duk menyucuk-nyucuk.... Klinik xpegi sbb malas, jauh nak jln..Serves my right!!!


2 comments:

  1. xmou sedih2 k.. smile n think positive.
    Jangan lupa mam ubat dan pergi klinik ya.

    -nana

    ReplyDelete