Friday, December 23, 2011

~Thinking~

Olaaaa...
Ok, dah lama xmenulis n busy dgn banyak benda cam biasalah kan.. hwawa
Just nak cerita sedikit ajer psl isu yg sangat2 HoT gler Beb!!!Psl isu Mahasiswa.. Lau yg Xtau sila search pe ke halnya yang berlaku 17/12 lps...
Sedikit dari sudut pandangan aku shja, History Repeat Itself....tetiba je kan..haha
Fine, aku baca semua komen dari fb,blog,media, lisan n pelbagai sumber...Xtau nak ck aapa, ada komen yg buat darah aku mendidih-didih sehingga  nak menampar mulut yang terasa nak sebut perkataan Stupid kepada mereka tertentu.  Ada yang buat aku ketawa sampai terguling-guling dengan  komen dan tulisan mereka, ada yang buat aku geram dengan pemikiran yang cetek dan segala secukup rasa semua ada...
Baiklah, just nak suruh cari makna apa itu :
1.       Kerajaan
2.       Demokratik
3.       Akta2 kerajaan

Fahami makna, fahami konsep semua..
Aku di pihak mane???
Haha sebagai pemerhati X dipihak mana2 shja...
-Semua orang bebas untuk memihak kepada sesiapa..Tapi BERFIKIR gunakan AKAL bukannya menggunakan EMOSI..SEKIAN!!!-

No comments:

Post a Comment