Nuff

Tuesday, January 10, 2012

~cara saya~

Just a simple en3~
Saya simple ajer orangnya... Lau saya nak marah/sentap/terasa hati/ xpuas hati/geram n other . Cara saya tunjukkan dengan diamkan diri sahaja..Yup, say bukan yg kecoh bercerita apa yg xpuas aty, xsuka atau makan aty..(myb akn citerkan ngn family n rakan terdekat )Just akan senyap ajer lau duk ngn org yg buat saya sentap, mrh etc. ..lau kat umh klau kena marah pun senyap, lau gaduh ngn adik umur 8 tahun saya senyap ajer xckp pe2 semua org kat umh dah tau mesti ada something wrong..haha pelik bila saya  senyap. Dan saya pernah merajuk 3 hari xcakap ngn saper2 sbb terasa haty dgn someone..semua org kena tempiasanya . Tapi seksa tau!!

 Haha Konklusinya, lau saya xsuka@marah ngn someone saya akan senyap xakn ckp ngn dia.Tu jer..tapi marah saya sekejap ajer.. 2,@3 jam lepas tu saya dah ok..lau mmg marah@xsuka sgt2 lambat ar..huhu
But jgn sampai saya BENCI ngn seseorang..haha sbb benci ngn adalah 3 orang hamba Allah tu maka, sy xblh dengar nama d’org...  Then bila benci muka org tu sy xblh pandang, dengar sura xboleh jumpa muka lagilah....

p/s:Sila jangan buat saya marah dan terus bencikan anda yer!!! 

No comments:

Post a Comment