Nuff

Tuesday, January 10, 2012

~Last paper~

Sebenarnya esok ada satu paper... Sedang asyik study tetiba mood pula hilang..
Sick!! rasa mcm nak deman, nak muntah, nak tido, sakit kepala and de other..Adalah d'sbbkan sy terlewat makan tadi atau makanan yg saya makan xokei?? Ok, abaikan sahaja..

Esok paper major saya. RISAU.. TAKUT...CUAK...GEMURUH...semua bercampur aduk dah membuatkan hati saya gundah-gendala.. hum... hummm
Asyik terfikir, boleh xsaya jwb soalan tersebut?? OH!! sangat yakin saya mamou menjawabnya, TAPI adakah jawapan saya itu menepati kehendak soalan???Adakah saya akan menjawab apa yang ditanya atau saya jawab apa yang saya tahu??

Rasanya, makin banyak saya membaca makin byk saya xtau dan semakin saya membaca mkin banyak saya lupa..Adui~~

ESOk berakhirnya paper tersebut maka berakhirlah saya dalam semester 5..

Agaknya, camna result saya sem ni?? Mampu ke saya dapat 4 flat? atau sekadar omong kosong??? Owh, terlalu tinggi di udara pula impian saya..Lupa nak tgk rumput di bawah..huhu sekadar dpt highest pointer than before dah bersyukur sebenarnya.. *_*

Eh..Ehh Terover pulak...Exam belum habis da sibuk tentang result..huhu

p/s: DOAKAN saya tau esok kul 9PAGI utk paper SEJARAH~ hope dipermudahkan segalanya..semoga apa yang saya baca saya ingat, jika saya xbaca pun saya tau, jika saya x tau semoga saya tau, Yang penting dipermudahkan segalanya..biar saya dapat jawab dengan betul, cepat dan tepat dan dpt skor A..AMIN..

1 comment:

  1. cik leaya rsult camne? dpt 4flat enggak?

    *ila

    ReplyDelete