Nuff

Sunday, March 4, 2012

~jln2 ~

Baiklah, ari nak story psl ari jumaat n sabtu yg lepas...
Akhirnya belajar untuk berdiri di atas kaki sendiri..huhu

Yup..Independence!!!! Semuanya sendirian berhad...

Alhamdulillah perjalanan 2 hari satu malam yg melakarkan sesuatu yang indah dalam hidup ini...huhu pencapaian sejarah yang boleh dibanggakan juga buat diri ini ...hahaha

Fine, stright to the point..AL-Kesahnya saya keluar KL seorang diri... first From Pudu naik LRT p Plaza Rakyat then p bandaraya ..singgah shopping ckit... window shopping kunonnnya..

Then dari situ bergerak ke sentul menginap di rumah saudara...

Ptg keluar p jln2 Times Square , then p singga beberapa tempat..Hajat di hati mau p low yat tapi tetiba cam mls lak sbb sorg2..~Takut itu pasti..~

esoknya, perjalanan saya ke  sebuah universiti di KL tk cari bhn rujukan..dari pukul 9-3 ptg di sana..Balik singgah kl sentral semata-mata nak cari MacD... then terus ke pudu ambik bus kul 5 ptg...selamat sampai umh sewa kul 6.45 ptg...

Alhamduillah perjalanan dipermudhkan.tp adalah bbrapa peristiwa cam silap naik lrt cthny..Nasib baik guna touch n go..senang..huhu diganggu pendatang buat saya rimas...Nasib baik saya sentiasa berjumpa org yg baik yg ajk saya duduk dekat d'ogr..or saya akan pergi ke tempat guard, or yg rmai org...
Oppssssss saya xjln kawasan sunyi...saya JALAN kat tempat yg crowded sgt..tempay yg penuh dengan ramai org...

Apa2 pun..LUCKY sbb saya berjaya sampai ke tempat yg saya nak tuju..huhu

So, kadang-kadang kita kena belajar BERDIRI DI ATAS KAKI SENDIRI dan tidak boleh bergantung harap pada orang lain...

WISH ME BEST OF LUCK ALLL~~~

Adiosss.....

1 comment:

  1. Dear take care..
    Anyw kagum ngn keberanian u..
    kdg2 mmg kita kena berdikari xboleh depend pad others.

    ReplyDelete