Monday, March 5, 2012

~no title~

Boleh tak saya nak MENANGIS  sepuas-puasnya malam ni..........

Boleh x saya nak cakap kadang2 saya XSEKUAT yang difikirkan....

Boleh x saya nak cerita yg saya rasa sebenarnya  KOSONG, EMPTY, ...

Boleh x saya nak cerita yg sebenarnya saya rasa KESEORANGAN.....

Wlpn saya tahu ALLAH swt akn ttp ada but still rasa saya xder KAWAN...

Boleh x saya nak cakap yang saya rasa LOST,LOSER... .

Boleh x saya nak bagitau yang saya rasa saya TAK DISAYANGI...

Boleh x saya nak kata yang semua orang TAK PEDULIKAN saya...


Boleh x saya nak bagitau yg saya ni kadang2  SENSITIF........

Boleh x saya nak cakap yg kadang2 saya TERASA HATI dengan mereka semua.

Boleh x saya nak kata yang saya sentiasa BERSABAR dengan mereka semua........

But,  sometimes, ada benda yang dapat saya terima dan ada benda yang buat saya rasa terbeban giler

JUST A HUMAN... ada perasaan kcil hati bila janji dimungkiri, ada perasaan sedih bila ditinggalkan sendirian, ada perasaan cemburu bila melihat orang lain dilebihkan, ada perasaan benci bila ditikam dari belakang...

Walau sekuat manapun saya cuba bertahan namun ada kalanya saya tak mampu.... Saya bukanlah sempurna, mampu puaskan hati semua orang sampai akhirnya hati saya sakit...Air mata saya cuba tahan akhirnya akan tetap jatuh jua...

Saya XSEKUAT yang disangka... Akhirnya saya rasa di penghujung beban yang terpikul akan buat saya jatuh kembali..Rebah ke tanah....

Menangis...menangis dan terus menangis... Hanya itu shaja yg saya boleh buat...

Saya rasa cam dah xder tempat mengadu sebenarnya.. Nak ceritakan kepada family, rasanya dah cukup banyak d'org risaukan saya...
nak ceritakan pd kawan2 ..masing2 sibuk dengan urusan masing2..
housemates n romate: rasanya bukan pilihan terbaik..
blog: ya, saya tgh mengadu di sini..

Allah swt sudh pasti namun masih memerlukan someone utk kuatkan haty saya...utk advise saya, utk motivate saya....

p/s: Down gler.. stress...asgmnt...kawan2... sekeliling dan semua...

Tired dengan orang sekeliling~~

No comments:

Post a Comment