Wednesday, May 23, 2012

~kalian sangat2 best..subjek u~


Olaaaaaaaaa.......
Tired...Tired........Tired..........

Tinggal satu asgmnt lagi then.... “Merdeka!!

OPSssssssss FINAL EXAM 6 Hb 6 dah start..

Fine, Sila Sedarkan diri ANda Okei..

Study Week xder Semester ni..

So, Sila START belajar sekarang yer..

Ok, tinggal jap part final exam ni...

*Nanti aku buat en3 lain yg cam biasa menyesal xstdy awal..hehe

23/5/2012  tamatlah kelas subjek U...

 Setahun bersama mereka semua..

 Asalnya sem lps 33 orang sem ni masuk s’org jadi 34 orang...

Kelas utk subjek ni ada 5 kelas sebenarnya....

Macam mana aku boleh masuk group 5?? Takdir..haha

First inspiration aku masa mula2 masuk kelas???

Fine, esk saya nak DROP kelas ni ambik kelas lain...

Letcure yg garang, banyak soal, banyak kerja..

But now, saya rasa beliau seorang prof yg baik.

Kadang2 ketegasan amat diperlukan utk mendidik kami yang degil ini,

Untuk melenturkan kami yang keras ini,

 untuk mendidik kami agar kami tahu bahawa hidup ini bukannya suatu
fantasi tetapi reality yang perlu dihadapi.

Tiga orang kawan aku dah DROP kelas ni...2,3 orang masih mahu drop..

Dahlah, masa mula2 masuk kelas, tgk2 semua yg saya xpernah cakap..

Walaupun coursemate tapi stkat senyum2 camtu bolehlahkan...

Nak bertegur sape kat luar?? Hampeh...haha

Masa dlm pening2 nak drop ke tak, last2 just doakan semoga dipermudahkan semuanya.

Now, Alhamdulillah 2 semester@ setahun bersama 34 orang ini dan lecture adalah antara KENANGAN YANG TERINDAH sepanjang   saya di university ini sepanjang 3 tahun...Sebelum melangkah ke alam praktikal.

Kadang2 yang kita rasa buruk itu adalah yang terbaik untuk kita sebenarnya...
Allah lebih tahu dan dia akan berikan apa yang kita perlu bukan yang kita pinta.

Malu nak ckp dpn2 d’org but nak cakap kat sini yang,:

Indahnya Ukuwah kita bersama,

Sungguh, Aku amat MENYAYANGI KALIAN SEMUA,

Aku pasti akan MERINDUI kenangan kita ini...

Seisi kelas yang sangat2 SportinG, kita selalu adakan jamuan,

Makan2, nyanyi2, berlakon, ambik gambar, posing2, lepak berramai-ramai, gelak kuat2, gossip n skandal , dan saling kenakan satu sama lain

Best part, bila kena marah semua tunduk diam, habis kelas keluar semua gelak2 haha...

Serius, walaupun kelas habis pkul 5ptg td  terus rasa rindu sebab lepas ni dah xjumpa k’org semua....

RINDUNYA nanti..

Bulan 25/2/2013 baru akan bersua kembali.

Namun, boleh xkita masih jadi rapat camni???

Yang pasti semua akan berpecah bila naik sem 8 sebab kelas laen2..

But. KENANGAN bersma kalian sentiasa terpahat kat hati... ^_^

~SMOGA PERSAHABATAN YANG TERJALIN INI KEKAL SELAMANYA~

p/s: Errr lau awk teringtkan @ rindu boleh tgk2 gambar2 sya yer..haha lalala~~ *motif???*


No comments:

Post a Comment