Nuff

Wednesday, May 30, 2012

~lalala~


Assalamualaikum.......
Terasa nak coretkan sesuatu...
Tentang hati dan juga perasaan.
Susah tau bila bertepuk sebelah tangan...
Penantian itu satu penyeksaan...
Kadang2 mulut menyebut saya dah lupakan dia,
Tapi, hati masih mengingati dia.
Susah sangat-sangat tau...
Cuba menjadi seorang pencinta yang setia,
Tapi sampai bila harus setia pada sesuatu yang tidak pasti...
Boleh tak SEKALI ajer awak pandang saya ?
Boleh tak SEKALI ajer awak kenal diri  saya terlebih dahulu?
If awak dah ada yang punya dan berkenan, go on..
Agar saya boleh terus lenyap daripada kehidupan awak..
Agar saya mampu terus melangkah ke hadapan.
Tidak kira apa jua keputusannya saya terima..
Melihat awak tersenyum Sudah mampu buat saya mengukir senyuman...
Siapa pun yang awak pilih, saya doakan yang terbaik ...

P/s: Di kala saya stress sbb nak exm+ LI+Praktikal.. hehe

2 comments:

  1. wanita memang setia kan....apa pun hidup perlu diteruskan...best of luck sis!

    ReplyDelete
  2. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
    di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

    ReplyDelete