Friday, May 11, 2012

ntah apa2


Olaaaa~

Firstly nak tulis  bahawa saya sangat2 RINDU nak mencoret di sini~
Lamanya tak menulis, xblogwalking, xchat, xfollow org, xstalker blog favourite saya and etc.
Ni en3 secara random about my life in this sem..Sebelum masuk stdy week..huhu epanjang minggu kuliah m.5-m. 11.

Hidup di Semester 6 yang agak2 mencabar...

Proposal tesis yang asyik diREJET xsudah, Asyik tukar tajuk, Tempat Praktikal x APProved lagi dan sebagainya...Ditambah dengan asgmnt yang macam biasa sehari selembar benang akhirnya menjadi kain.. Masalahnya, saya daripada benang nak kena ceraikan jadi kain..Asgmnt group yg dibuat bersama cam sampah.. Terpaksa enat2 buat balik yg kump dah jd cam individu.. *Uish, rasa nak ltk nama saya ajer kat cover tu..hehe. But fkirkan dah sem 6, xsanggup nak biarkan d’org repeat.* Lor, susah tau nk jaga hati orang...

But, sem ni wlpn saya jenis peramah dan baik dengan ramai orang..Tapi sem ni agak BAHAGIA juga sebab sem ni saya asyik pergi kelas, jumpa lecture, balik umah, keluar makan, ke Bandar semua dengan kawan-kawan. Sampai saya lupa yg saya boleh hidup ALONE.. *Smile* . Even ada satu hari kami akan mkn tgh hari kat cafe campus dengan coursemate dlm 18 orang.. lalala~` masa utk gossip n etc sangatlah ‘Best~`
Then , walaupun hidup ni amatlah sukar, rasanya saya dah boleh hadapinya.. Dah rasa lebih kuat..Dah Xmenangis bila STRESS, bila kawan hantar asgmnt cincai2 xder nak sedih2 tapi terus sound DIRECT.. Bila datang diskus lambat laju ajer mulut nak mengamuk.. memang Xmenangis, tetapi kecelaruan emosi yg menyebabkan saya lekas marah... huhu But, hasilnya agak memuaskan..Nampaknya, Next time mmg kena guna cara DItakTOR lor..

Walaupun telinga agak sakit mendengar umpatan dan cacian yang saya berlagak ketua, gila kuasa, bajet pandai...Nmun, tabahkan hati banyakkan bersabar.. Lastly ..LEGA sbb dah settle semua benda alah tu..buat model about something lah...

Okey, then dalam setiap semester ada ajer yg saya BFF . Sem ni pun ada..She anak sulong... Sangat baik..Orang pantai timur juga...Banyak masa saya habiskan bersamanya.. Ke kelas,makan, program dll...Seriusly dia sgt2 baik, tempat saya mengadu, tmpt saya membebel, bg dorongan dan kata nasihat tuk saya.. SAYA SAYANG KAMU ChYa huhu

Then sebenarnya daripada 3 sem saya ada admire someone.. HAkHAKHAk.. Funny to say lor... Heiiiipppp, aritu ckp alone... hehe.. Alah, konon2 nak sharelah kan..kan..kan..
Fine, mengaku yg sy jenis mudah jatuh cinta sebenarnya.. ^_^.  Lepas tu kan, xder sape tau pun.. huhu sebelumnya dia layan saya ok,selalu sembang n gelak bersama.. Saya sukakan dia yang dulu.. Rasanya pernah tulis psl dia dulu..Lps dia dah kenal rami orang n etc, kami dah jauh.. SEdih!!  Dah xrapat cam dulu.. Hummmmmmmmmmm , saya suka tgk dia senyum sebenarnya... saya suka dengar dia cakap, saya suka bila dia tegur saya, saya suka bila dia tegas dengan saya.saya suka semua tentang dia...DUSHhhhhh!!! Baiklah stop mengarut.. Straight to the point... Sekarang ramai orang admire dia, ramai orang duk kirim salam dkt dia... Ramai orang suka dia sehingga saya yg berda di depannya sudah kelihatan kecil seperti kuman...Sob..Sob..Sob..

Sekarang ni, kawan saya minat dia..They get along...Nampak serasi seiring sejalan..Secocok, seragam, sama dan sewaktu dengannya..cam SWEET sgt2...  Even saya syok lelaki tersebut tetapi saya diamkan. Hehe Sekrg pada awalnya cam sedih tgk d’org sngt2 get along.Lelaki tu Nampak hepy ajer di samping BFF saya.. *!_!* BFF saya pun ceria ajer di samping lelaki tersebut..

Like always, saya xkan berjuang tuk dptkan benda2 yang saya rasa xberbaloi utk dapatkan..Saya lebih rela kehilangan lelaki daripada BFF..Now i got 2 BFF..Perasaan saya pada lelaki tu..ZERO!! Sbb saya rasa my BFF  sangat2 baik..sangat2 layak dgn lelaki tu berbanding saya.Yang pasti saya rasa ALLAH swt lagi tahu apa yg terbaik tuk saya kan...Yang pasti SAYA LEBIH BAHAGIA BILA TENGOK D’ORG BAHAGIA.... D’org xcouple lagi..Yang pasti d’org sering bersama jika my BFF xder ngn saya..Xtaulah kot2 saya tersilap tafsir (Hehe)

P/s: Ok, Thanks pd yg sudi bc sampai habis...
          Sila doakan yg terbaik utk saya yer..Amin.
        Semoga minggu 11 kuliah meringan beban saya yer.. tq..




No comments:

Post a Comment