Nuff

Wednesday, December 19, 2012

~Takut..huhu~

Assalamualaikum....

Diam tak diam rupanya dah dekat 2 bulan saya berehat dan bermalas-malasan di rumah.. Sekarang tibalah masa utk en3 merungut dan sesal xsudah.. Ya, saya tau sendiri cari pasal..Latihan ilmiah saya xgerak2 ni camna...waaaaaaaa kawan2 dah settle 2 bab...saya baru propasal xsiap2 ag nih....
Cuaknya ni...uish camna nih....


Owh lupa nak habaq yg dah dapat result sem ni... huhu Alhamdulillah berjaya mendapat 4.00@ 4 flat...hehe bkn nak menunjuk tau.. But sangat2 bersyukur akhirnya sepanjang 7 sem di universiti berjaya merasa wlpn sekali... :)

Hum..sem depan xtau ag nak duk umh sewa mane.. Hostel confirm xdpt sbb x mintak..hehe bukan apa, saya bukan yg berdisiplin orangnya.... so, yg terbaik ialah duk umh sewa...

Malangnya, romate n housemate saya dah berpecah.. malas nak pkir...
Asalkan xmerempat dalam khemah pun nanti cukuplah kan...


No comments:

Post a Comment