Tuesday, January 1, 2013

-SELAMAT TAHUN BARU-


Tamatlah sudah sebuah coretan perjalanan bagi tahun 2012... Hari ini bermulalah satu bab baru pada tahun 2013 ^_^

Sangat mengharapkan 2013 Be Nice 2 me.. :)

Tahun 2013 ini juga akan menjadi tarikh tamatnya saya belajar selama 4 tahun di Universiti..Semoga saya akan berjaya menggenggam segulung ijazah kelas pertama sebagai satu penghargaan dan hadiah buat parents n keluarga..

Yup, Julai 2013 akan tamatlah perjalanan saya sebagai seorang pelajar Ijazah Sarjana Muda P***. S  dan akan tamatlah sebuah perjalanan saya di pekan koboi ini tempat saya  menimba banyak ilmu pengetahuan. Tempat yang mengajar saya sebuah kehidupan yang mana hidup ini satu realiti yang harus ditempuhi dan penuk onak duri... 

Owh, maknanya tahun ni 24tahun umur saya. Terima kasih Ya Allah swt kerana ats nikmat dan kurniaanNya yg diberikan kpd hambamu ini...  Baru perasan yang umur saya dah meningkat naik... Mahu menjadi seseorang yang lebih fokus dan bermatlamat... 

Azam tahun baru....Semoga akan tercapai dengan izin-Nya..Amin

*Berubah menjadi Insan yang lebih baik.. *_*
*Menyiapkan latihan ilmiah dengan jayanya dan mendapat A
*Menamatkan semester 8 dengan jaya dan mendapat result flaying colours
*Konvo dengan Ijazah Kelas Pertama
*Mendapat pekerjaan.. –Xmau tanam anggur-
*Nak balas jasa parents n tanggung adk2 belajar
*Bercuti bersama rakan2
*Nak cari my soulmates (Semoga dapat jumpa tulang rusuk / adam saya... hehe )
*Nak kumpul duit banyak2
*Nak travel oversea – Indonesia,Vietnam, Paris,London,Japan,Korea, n other
 (yg ni mungkin xdpt direalisasikan 2013 but mybe 2015 insyaallah J)

Apa2 pun SELAMAT TAHUN BARU buat semua...

Ramai juga coursemate saya mengambil kesempatan utk mendirikan rumah tangga..
Buat kawan2 
                                SELAMAT PENGANTIN BARU 
                                           DAN
                         SEMOGA BAHAGIA TILL JANNAH INSYAALLAH... 
Sori sgt2 sbb xdpt pegi majlis kalian semua... :) Cepat2 dpt baby tau... hihi

Hope tahun baru 2013 ini membawa satu kenangan yang terindah buat kita semua...

BTW NOVEMBER 2013 insyaallah saya akan KONVO...Yepiiiiiiiiii :)
So, xsabar nak tunggu November... 

No comments:

Post a Comment