Nuff

Sunday, February 24, 2013

~Last semester.. wink3~


Olaaaaaaaaaaaaaa...

eh2..Assalamuaikum semua...

Cik penulis sudah masuk tahun KEEMPAT semester LAPAN, 8, EIGHT yer semua...

Alhamdulillah berjaya mencapai semester lapan sebelum tamatlah zaman belajar cik penulis
dan bermula zaman puan penulis... eh2 silaplah haha... 

Doakan supaya saya berjumpa adam saya yer, Semoga saya dicepatkan jodoh dan dipertemukan dengan seseorang yang dapat membimbing saya ke syurga dan bersama susah senang sntiasa..Hope kami akan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah, dimurahkan rezeki dan bersama till Jannah..Amin. ^_^


Baiklah, tutup bab jodoh saya kita mulakan chapter atau topic utama pada hari ini yer...


Baiklah, semester 8, kawan baru, housemates baru, tempat kuliah baru, but roommates still same...hahaha  Sem ni banyak padat woooo punyai jadual..wlpn sem akhir kelas hanya hari rabu shja bercuti lor... Xpalah dah namanya pljr thun akhir kan... Last da ni...Lepas ni dah xder kelas kan..~Ayat menyedapkan hati sendiri ... hahaha~

Ok, harapan cik penulis, (Wah macam best ajer bhsakan diri sbgai cik penulis..terasa muda 10 tahun...haha) harapanya semoga se mini dapat menyiapkan LATIHAN ILMIAH, ASGMNT, KUIZ dll dengan JAYANYA... Amin.

Semoga dapat Konvo bulan 9 ni dengan IJAZAH SARJANA MUDA **** ******* dengan kelas pertama... Amin . Doakan saya yer. 

Terima kasih.. *_* -smile-

:: Buat kawan-kawan yang tahun akhir semester 8 xkiralah korang bljr kat uni mane, Selamat Belajar dan Menempuhi Kehidupan Sebagai Pelajar.. *Lau bt master nanti suasana dah xsma dah.. Hargailah peluang yg ada....eh2 saya xbuat iklan tau...* Saya doakan kita semua akan meraikan ‘hari jubah’ dengan sweet moment nanti yer..Insyaalllah...



No comments:

Post a Comment