Nuff

Sunday, August 18, 2013

-Merepek-

Hi all.. Haha mood kblkngan ni agk jiwang tmbh2 sjk semalm terjmpa someone yg da lama xjmpa... Huuuuuuu uiss ehhhh xtaulah nak cakap per... Alahai awatlah hati duk ingt kat dia ni..xblh tido tringat dia walhal dia rasanya sedang lena entahlah diulit mimpi mungkin............ Hati da kata dah xnak pe2 tp otak asyik fikirkn dia..susahnya bl ada kclaruan jiwa ni kn.... Tapi kdg2 rasa cam aku ni SSS iaitu syok sendiri sahaja!!" tapi xtaulah xda kpstian. Haha lucu juga kdg2 bl fikir camna yer 5 tahun saya sanggup tggu dia?? ngp kunci hati wlpn ada yg cuba tuk buka hati ini...rela xpandang orang lain sbb angaukan dia... CINTA ITU BUTA kan... Dulu sllu ckp kat kwn bodohnya setia pada yg xtau hargai..tapi bila terken batang idong sendiri rilex jer tggu 5 tahun...haha bodohkan tapi ttp buat jg.. Wlpn bgmna juga ttp gigih menaruh harapan kan... Ms jumpa smlm kwn2 ambk pic ngn dia tp aku xnk. Konon jual mahal tapi blik umh mnyesal xbt knangan.. Haha tgk kata dah xnak tp bol eh mnyesal kan... Huhu Aduhaiii sbnrnya kata xnak tp blik leh mnyesal lak...boleh plak mcm tu kan..Betul nmpk x sy cam dah angau syok sendiri. Eh eh rasanya mcm dah melalut merapu ni kan..kan.. Sbnarnya ada nk citer tapi xpalah buarlah nnty bertambah mengarut shja...biarlah.. Ik azam nk kuruskn berat bdn sbb fmily komen sy dah bambam..hukhuk

1 comment:

  1. miss leaya..
    ingt ko da x aktif dah blogging.. oh patutlah secret sgt kat kamiorg yunk.hikhik lyn

    ReplyDelete