Sunday, August 18, 2013

-result akhir-

Assalamualaikum n slm sejahtera...


Hai all... *Wink3*




Dah lama xbercerita kan mklumlah sejak menjadi penanam anggur yang berjaya kan... haha
So far skrg ni xda perancangan utk menyambung pelajaran sbb terikat dengan kontrak penaja  *Walhal hati ni dah mengada2 xsbr utk smbung bljr dh. Insyaallah lau ada rezeki nak sambung lagi ke peringkat yg tertinggi.  Doakan saya. Amin.*

First thing nak gtu... Yipiiiiiiiiii  eh silap, syukur Alhamdulillah sangat2 pengorbanan pahit lelah spnjg bergelar mahasiswi berjaya ditebus dan paling penting dapat bg present kat ma n ayah. Yup tamat pengajian dengan ijazah sarjana Muda P *** dengan Kepujian KELAS PERTAMA. Tiada kata yg dapat gambarkan perasaan. Serius hepy sangat2 rasa cam berbaloi sahaja air mata, ketawa, semua tu.

Walaupun tesis/ latihan ilmiah saya agak teruk dan menjatuhkan pointer saya, nasib baik masih di first class.. Syukur.

September sangat2 dinantikan .. Ya, bakal konvo 12 sep ni.. Excited, takut , berdebar semua perasaan. Haha ngader2 ajer. Tak sabar nak jumpa kawan2  lecure n rindukan suaasana kampus. 
Kebanyakkan juga kwn2 alhamdulillah telah bertukar status.. Ada yg menjadi ibu, isteri, tunang dan juga makwe...haha  Congrates semua.. Tapi, aku masih sendiri, melalui hidup yang sepi..owwwwwww tiada teman di sisi untuk menemani hati iku.. Alamak, terlebih sudah..haha
BTW saya tumpang bahagia untuk mereka semua. Semoga mereka bahagia sentiasa dan kekal till Jannah. Amin.



Ok, cukuplh tuk kali ini
adios...


No comments:

Post a Comment