Friday, April 14, 2017

im here......

Hai...

MISS ME????

dah lama xmenjengah di sini....
dah berhabuk bersarang labah labah dah rupanya blog ni...
2015 rupanya kali last update....

.
Now dah 2017....

setahun xmencoretkan di sini rupanya ...

2016... Tiada yg menarik nak diceritakan..
Life macam biasa jer...
ada turun naiknya...
banyak yang berlaku....
tapi saya berjaya tempuhinya.... :) =SMILE=

2017.....
Masih lagi berada di alam pekerjaan...
hampir 3 tahun melangkah ke alam kerja...
I LOVE MY JOB....wlpn kdg2 rasa nak menyampah pun ada....
hahaha.. joking....fine xlawak..fine cakap sendiri..fine SS... Ok.

So, status..masih lagi mencari mr.Right utk saya...
ehem..ehem...apa jadi dengan Mr.X yg selalu saya sebut? 
Still single.. tapi kdg2 dah terima hakikat xda jodoh kami ini.
kadang2 meroyaan sorg2..hahaha
anyway, dia sihak.. ada di negara daun mapel...
I wish u good luck...
smga tercapai impian nk capai topi bulat...
master sy masih dlm mimpi lagi ni...
Xsempat nak kejorkan masa study...

Tapi mana jodoh saya??
Agaknya tersesat jauh ni...hahaha
masih lagi tidak ketemu.....
Di manakah kamu???
Ke agaknya jodoh saya ni dijaga oleh orang lain???
KEMBALIKAN jodoh saya...Hahaha *Sengal*

(Mood stress sedikit...esk saya ada kursus seminggu, Harap baik2 sahaja .... )
Berdebar sbb ada ujian..hahaha




Bila bosan baru teringatkan blog ni...
bilalah saya mampu nak menulis setiap hari...
teringin nak jadi penulis...
tentang hidup, kawan, family...
tapi masa tiada...


Mcam biasa bila dah lama xbercerita, maka banyak saya nak bebelkan....
Jadi macam mi rojak dah ni..
satu entry tapi semua benda nak masukkan ... :)

*TQ buat yg masih lagi Blogwalking...
Saya ada melawat kalian, kdg2 xsempat nak tinggalkan tapak kaki...





No comments:

Post a Comment